فایل لایه باز قالب استوری اینستاگرام
فایل لایه باز استوری تبریک نوروز
طرح لایه باز استوری تبریک عید نوروز 1402
دانلود بنر استوری تبریک ماه رمضان
فایل لایه باز فروش محصولات مختلف
استوری سال نو

استوری سال نو

اســتودیو آبــــان اســتودیو آبــــان

تاریخ انتشار: 21 اسفند 1402
طرح لایه باز تبریک سال نو
استوری لایه بازvip مخصوص اساتید
استوری لایه باز مخصوص اساتید مختلف
فایل لایه باز قالب استوری اینستاگرام
استوری رمضان 4

استوری رمضان 4

هانیه قندکاران هانیه قندکاران

تاریخ انتشار: 29 اسفند 1401
طرح لایه باز استوری تبریک عید نوروز 1402
استوری تبریک نوروز2

استوری تبریک نوروز2

هانیه قندکاران هانیه قندکاران

تاریخ انتشار: 23 اسفند 1401
بنر استوری

بنر استوری

استودیو هویج استودیو هویج

تاریخ انتشار: 10 آبان 1401

دانلود قالب استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام یکی از انواع محتوای اینستاگرام است که خیلی از افراد آن را می بینند. اگر شما پیج اینستاگرام داشته باشید، می دانید که تنها چند ثانیه شانس این را داریم تا نظر افراد بیننده را جلب کنیم؛ در غیر این صورت قطعا استوری های ما دیده نخواهند شد.

اولین اصل برای دیده شدن بیشتر استوری برای اینستا، این است که طراحی استوری ها به گونه ای جذاب و حرفه ای باشد تا بیننده از مشاهده آنها لذت ببرند. برای این منظور یکی از بهترین راهکارها داشتن قالب استوری اینستاگرام است.

برای اینکه قالب خاصی برای استوری ها داشته باشید، بهتر است اقدام به طراحی قالب استوری اینستاگرام کنید.

طراحی قالب استوری اینستاگرام کاری است که می تواند هزینه بر و زمانبر باشد و ممکن است ساعت ها وقت شما را بگیرد، به همین دلیل راهکاری که ما برای شما داریم، دانلود قالب آماده استوری اینستاگرام است. با این راهکار شما می توانید به راحتی قالب های دلخواه خودتان را دانلود کرده و آنها را شخصی سازی کنید تا استوری های جذابی را تولید نمایید.

 

قالب استوری رایگان

هنگام جستجو برای دانلود قالب استوری اینستاگرام، ممکن است با این موضوع مواجه شوید که قالب استوری رایگان برای دانلود وجود دارد و برایتان سوال پیش بیاید که تفاوت قالب های رایگان با پولی در چیست؟

معمولا دانلود قالب استوری اینستاگرام به صورت رایگان، به این صورت است که قالب ها بسیار معمولی و ساده هستند و طراحی خاصی روی آنها انجام نشده است و نمی توانید با استفاده از آنها طرح های خاص ایجاد کنید. همچنین این قالب ها به دلیل رایگان بودن، توسط خیلی از پیج ها استفاده می شوند که این موضوع هم باعث می شود طرح شما تکراری به نظر برسد.

به همین خاطر اگر روی پیج خودتان به صورت حرفه ای فعالیت می کنید، بهتر است از قالب استوری رایگان استفاده نکنید و از قالب های حرفه ای استفاده کنید که هم تکراری نیستند و هم طراحی های حرفه ای تری دارند.

 

قالب آماده استوری اینستاگرام

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که قالب آماده استوری اینستاگرام بهتر است یا طراحی یک قالب اختصاصی؟ باید بگوییم که اگر می خواهید زمان و هزینه کمی را برای طراحی قالب اختصاصی بگذارید، بهترین روش دانلود قالب استوری اینستاگرام است. در این روش شما می توانید قالب موردنظر را دانلود کرده و با تغییر رنگ و طرح های آن، شخصی سازی های لازم را انجام دهید.

اما اگر مشکلی بابت هزینه چند صد هزارتومانی و زمان لازم برای طراحی قالب اختصاصی ندارید، می توانید از قالب اختصاصی استفاده کنید تا یک طرح خاص برای پیج خودتان تهیه کنید. البته نکته مهم این است که خیلی از طراحان غیرحرفه ای ممکن است هزینه های زیادی را از شما دریافت کنند اما در نهایت یک طرح آماده را به شما تحویل دهند و شما متوجه این موضوع نشوید!

 

قالب لایه باز استوری اینستاگرام

قالب لایه باز استوری اینستاگرام به این صورت است که یک فایل مربوط به نرم افزار فتوشاپ به شما داده می شود و شما می توانید با چند کلیک و جایگزینی این فایل را ویرایش کرده و شخصی سازی کنید و استوری های مخصوص کسب و کار خودتان را تهیه کنید.

قابلیت شخصی سازی آسان این قالب ها، باعث می شود شما بدون گذاشتن زمان زیاد بتوانید استوری های خیلی حرفه ای را آماده کنید و از آنها برای رشد پیج خودتان استفاده کنید. اگر در حال حاضر پیج اینستاگرام دارید و می خواهید زیباترین و جذاب ترین استوری ها را در پیج خود منتشر کنید، می توانید از قالب های آماده استوری اینستاگرام استفاده کنید.

در سایت افرافایل، مجموعه ای از بهترین قالب های استوری و پست را برای شما قرار داده ایم. شما می توانید همین حالا قالب لایه باز استوری اینستاگرام را از سایت افرافایل دانلود کرده و از آن برای پیج خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید که مخاطبان اینستاگرام به زیبایی پست و استوری های پیج شما اهمیت زیادی می دهند و شما با داشتن قالب های زیبا برای پست و استوری می توانید توجه افراد بیشتری را به خود جلب کنید و تعداد فالوورهای پیج اینستاگرام خود را افزایش دهید. پس با استفاده از قالب های زیبای استوری در افرافایل، به پیج اینستاگرام خود رونق بدهید.