طرح تقویم رومیزی نوروز 1402 کاملا لایه باز مناسب برای فست فود و پیتزا فروشی
توضیحات

طرح تقویم رومیزی نوروز 1402 کاملا لایه باز مناسب برای فست فود و پیتزا فروشی

طرح تقویم رومیزی نوروز 1402 کاملا لایه باز مناسب برای فست فود  و پیتزافروشی که با فرمت رنگی CMYK و 300 Dpi برای دانلود در اختیار شما قرار گرفته است مناسب برای فست فودها، رستوران ها و پیتزافروشی ها طراحی شده به صورتی که به آسانی با تغییراتی جزئی که شامل تغییر در آرم، نام، آدرس و مشخصات کسب و کار شماست با هزینه ای اندک قابل چاپ است.

 

 

طرح تقویم رومیزی نوروز 1402 کاملا لایه باز مناسب برای فست فود و پیتزا فروشی همانطور که در تصاویر مشاهده می فرمایید دارای سه وجه است که شامل تقویم شش ماهه در دو وجه آن و در وجه سوم تاریخ و مشخصات شما قابل درج است.

 

 

طرح تقویم رومیزی نوروز 1402 یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی برا کسب و کار شماست که علاوه بر مورد مصرف بودن به مدت یکسال قابل استفاده است.

طرح تقویم رومیزی نوروز 1402 مخصوص فست فود و پیتزا فروشی که در وب‌سایت افرا فایل به عنوان مرجع کاملی از طرح های لایه باز، قالب ها و ابزارهای طراحی وب سایت قرار گرفته است.

برای بازدید از دیگر محصولات من در وب‌سایت افرا فایل به لینک زیر مراجعه بفرمایید.

مسعود بهنود | طراح گرافیک

-------------------------------------------------

آموزش تغییر در طرح تقویم رومیزی نوروز 1402 کاملا لایه باز مناسب برای فست فود و پیتزا فروشی
طرح تقویم دارای دو بخش کلی است که برای متناسب سازی با کسب و کار خود باید آن دو قسمت تغییر کند.
پس از دانلود و باز کردن فایل در محیط فتوشاپ لازم است به بخش لایه ها مراجعه کرده و تغییرات را مطابق توضیحات زیر انجام دهید.
- بخش مطالب : شامل نام تجاری شما، آدرس و توضیحات و آدرس وبسایت و دیگر مشخصات قابل ذکر بر حسب نیاز و سلیقه ی شماست که با انتخاب لایه و تایپ ساده در محیط فتوشاپ قابل انجام است.
- بخش تصاویر : در این بخش به آسانی و بدون نیاز به تخصص طراحی گرافیک و حتی دانستن حرفه ای فتوشاپ میتوانید تغییرات خود را اعمال نمایید. به این صورت که در قسمت سمت راست و پایین تصویر مورد نظر در لایه ی مخصوص به آن علامتی را مشاهده می نمایید، با دوبار کلیک بر روی آن پنجره ی جدیدی در فتوشاپ باز می شود. تصویر مورد نظر خود را که متناسب با کسب و کارو شغل خود است را داخل این لایه کپی کرده و لایه ی قبلی را دلیت یا با دکمه Ctrl+E لایه ها را یکی کنید، حال فایل را سیو کرده Ctrl+S و این پنجره را ببندید. مشاهده خواهید کرد که تصویر انتخابی شما جایگزین تصویر پیشفرض شده است. به همین آسانی
- تغییر در تقویم : در لایه های تقویم که به صورت وکتور و از محیط ایلستریتور در فتوشاپ قرار گرفته است، با دوبار کلیک در قسمت سمت راست و پایین لایه ی مخصوص تقویم ماه مورد نظر، لایه ی انتخابی در محیط ایلستریتور باز شده و شما می توانید تمامی تغییرات مورد نظر خود را آنجا اعمال کنید، فایل را سیو کنید و پنجره را ببندید، مشاهده خواهید کرد که تمامی تغییرات انجام شده داخل فتوشاپ اعمال شده است.
در نهایت پس از انجام تغییرات مورد نظر خود فایل را سیو کرده و آن را برای چاپخانه ی مورد نظر ارسال بفرمایید. این طرح به دلیل ساختار ساده و ابعاد استاندارد، به سرعت چاپ شده و از آنجایی که خدمات پس از چاپ پیچیده ای ندارد در کمتر از چند روز آماده تحویل خواهد بود.
سالی سرشار از موفقیت و ثروت برایتان آرزومندم.
-------------------------------------------------
وب‌سایت افرا فایل مرجع فروش فایل های لایه باز گرافیکی 
برای بازدید از دیگر محصولات من در وب‌سایت افرا فایل به لینک زیر مراجعه بفرمایید.
مسعود بهنود | طراح گرافیک
سایر نمونه کارها
دانلود طرح لایه باز کارت ویزیت
دانلود طرح لایه باز کارت ویزیت
دانلود طرح لایه باز کارت ویزیت
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
24 اسفند 1401
تعداد فروش:
1
نرم‌افزار مورد نیاز:
Adobe Photoshop
فرمت فایل:
PSD , JPG
ورژن:
تمامی ورژن های فتوشاپ
لایه باز:
بله
حجم فایل:
20.4
مد رنگی:
CMYK
رنگ:
تنوع رنگ در طرح و متن
رزولوشن:
300
سایز:
ابعاد فایل باز 24 در 35 سانتی متر