دانلود آبجکت انسان مرد ایستاده
توضیحات

 

آبجکت تری دی مکس مرد ایرانی ایستاده

 

آبجکت تری دی مکس انسان ایستاده یک آبجکت سه بعدی مرد جوان ایرانی است که در حالت ایستاده و نظاره گر طراحی و مدلسازی شده است. آبجکت های انسان یا پرسوناژ نقش شاخص انسانی در طراحی ها و مدلسازی های سه بعدی را دارند تا ابعاد و تناسبات فضای معماری را بهتر و قابل فهم و مقایسه نماید. این آبجکت با نرم افزار تری دی مکس ورژن 2020 مدلسازی و در نسخه سال 2017 ذخیره شده است. موتور رندر وی ری5 آپدیت 2.2 و کرونا5 در طراحی و رندر آن استفاده شده است. در تنظیمات وی ری بخش color maping حالت exponential انتخاب شده تا رنگ ها ملایم باشد. شما با خرید و دانلود آبجکت آدم ایستاده یک فایل فشرده دریافت میکنید که شامل دو فایل تری دی مکس است که یکی مربوط به موتور رندر v-ray و دیگری مربوط به موتور رندر corona میباشد. چند پوشه شامل تمامی تکسچرهای استفاده شده و فرمت های سه بعدی دیگر مانند obj-fbx قرار دارد در پوشه دیگر چند رندر و خروجی عکس از آبجکت انسان مرد ایستاده را مشاهده مینمایید.

تعداد پلیگان: 126330

واحد: سانتی متر

ابعاد:58×32×174

فرمت: 3dsmax-obj-fbx

رندر و پیش نمایش: دارد

xform: انجام شده

تکسچر و متریال: دارد

 در صورتی که سوالی در خصوص محصول آبجکت انسان داشتید میتوانید در بخش نظرات سوال خود را درج نموده و یا به ایمیل من ارسال نمایید.

((خریداران عزیز  میتوانند با خرید هر دو محصول از محصولات طراحی شده توسط من، برای خرید محصول سوم از 20 تا 40 درصد تخفیف دریافت کنند. برای دریافت کد تخفیف اختصاصی نام کاربری و تاریخ و نام محصولات خریداری شده را به ایمیل من به آدرس alast.1372@gmail.com ارسال نمایید.برای مشاهده سایر نمونه کارهای من  مانند پنجره ارسی، خانه تاریخی و سنتی ، گچبری با نقوش ایرانی، کابینت کلاسیک و سازهای موسیقی و ... میتوانید از پروفایل من دیدن نمایید.))

 

 

سایر نمونه کارها
تکسچر و مدل سه بعدی آجرکاری سنتی
تکسچر و مدل سه بعدی آجرچینی سنتی
صحنه آماده رستوران سنتی

صحنه آماده رستوران سنتی

سبحان حامد سبحان حامد

تاریخ انتشار: 07 فروردین 1403
فایل های مشابه
کاراکتر شوالیه

کاراکتر شوالیه

maziyar zohdi maziyar zohdi

تاریخ انتشار: 03 شهریور 1400
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
سبحان حامد
سبحان حامد فروشنده 17:03 - 26 مهر 1402

علاقمندان به معماری سنتی و ایرانی میتوانند برای اطلاع از مدل هایی که در آینده طراحی و مدلسازی سه بعدی خواهند شد صفحه اینستاگرام مرا به نشانی 3dmax.render@ دنبال نمایند.

سبحان حامد
سبحان حامد فروشنده 17:52 - 26 خرداد 1402

شما را به بازدید سایر محصولاتم در پروفایل دعوت مینمایم.

اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
22 خرداد 1402
تعداد فروش:
2
نرم‌افزار مورد نیاز:
Autodesk , Autodesk 3ds
فرمت فایل:
OBJ , FBX , MAX
ورژن:
2017
حجم فایل:
135 مگابایت
Render:
vray-corona
نرم افزار:
تری دی مکس
Formfactor:
58×32×174 سانتی متر
رنگ:
کرم-سیاه-آبی