امروزه شکل و شمایل خیلی از مشاغل تغییر کرده است. دیگر لازم نیست برای کسب درآمد حتما به محل کار بروید. با آمد کرونا مدل جدیدی از کار شکل گرفت به اسم دور کاری. به این معنی که شما می توانید از منزل کارهای تان را انجام دهید. به خاطر همین مسئله، امروز می خواهیم در این مقاله راه های کسب درآمد از منزل با فتوشاپ را با همدیگر بررسی کنیم.

فتوشاپ چیست؟

فتوشاپ یکی از قدرتمندترین برنامه های گرافیکی در دنیا است. از حدود 30 سال قبل به الان انتخاب اول افراد گرافیست در دنیا بوده است. برنامه فتوشاپ توسط شرکت Adobe System ساخته شده است. این شرکت نرم افزارهای گرافیکی دیگری نیز مانند After effect ، Premiere ، Illustrator ، In desiging طراحی کرده است.

با استفاده از این برنامه شما می توانید ویرایش و طراحی تصویر، کم کردن حجم عکس و... را انجام دهید. همچنین این برنامه به شما اجازه می دهد به راحتی تصویر خود را دستکاری و اندازه آن را تغییر دهید.

 

معرفی راه های کسب درآمد از منزل با فتوشاپ

فتوشاپ یکی از برنامه های پولساز در دنیا است. شما اگر فتوشاپ بلد باشید، بیکار نمی مانید. زیرا خیلی از شرکت ها و پروژه های کاری هستند که نیاز به مهارت شما دارند. مخصوصا شرکت هایی که در حورزه گرافیک فعالیت می کنند.

 

طراحی وبسایت با فتوشاپ

اگر به دنبال یک شغل پر درآمد هستید، طراحی وبسایت را شروع کنید. اگر هم به این حوزه مسلط نیستید، حتما این تخصص را یاد بگیرید. زیرا طراحی وبسایت یکی از راه های کسب درآمد از منزل با فتوشاپ است.

امروزه کمتر شرکت یا سازمانی را می توان پیدا کردن که وبسایت نداشته باشد. زیرا وبسایت باعث برندسازی و معرفی بیشتر آن شرکت می شود. به همین خاطر شغل طراحی وبسایت با فتوشاپ  یکی از راه کسب درآمد از منزل به حساب می آید.

شاید این نکته کمی برای تان عجیب باشد. ولی خیلی از قالب وبسایت هایی که هر روز به آن ها سر می زنید در ابتدا با فتوشاپ طراحی شده اند. قالب های آماده مانند قالب سایت های وردپرسی نیز ابتدا در فتوشاپ طراحی سپس تبدیل به کد می شود.

 

فروش قالب وبسایت

یکی از راه های کسب درآمد از منزل با فتوشاپ، فروش قالب وبسایت است. خیلی از سایت ها وجود دارند که شما می توانید قالبی وسایتی که طراحی کرده اید را در آن به فروش برسانید. سایت هایی مثل ژاکت، راست چین و... .

شاید با خود بگویید که من کد نویسی بلد نیستم. جای نگرانی نیست. شما می توانید با یک برنامه نویس همکاری کنید. به این صورت که شما قالب وبسایت را طراحی کنید، او قالب را تبدیل به کد می کند. به این صورت شما می توانید از طراحی قالب وبسایت کسب درآمد کنید.

این کار بسیار پردرآمد است. زحمت کمتری هم دارد. زیرا شما یک بار برای طراحی قالب وسایت زمان و انرژی می گذارید. سپس آن را در سایت هایی که فروش قالب وبسایت انجام می دهند قرار می دهید. ولی مشاهده می کنید که در دفعات بسیاری قالبی که طراحی کرده اید به فروش می رسد.

 

تدریس فتوشاپ

اگر فکر می کنید مهارت انتقال دانش به دیگران را دارید، به این پیشنهاد فکر کنید. شما می توانید آموخته ها و تجربیات خود را به دیگران آموزش دهید. کافی است مهارت ارتباطی و اعتماد به نفس خود را تقویت کنید.

شما می توانید آموزش فتوشاپ را به صورت غیر حضوری در منزل انجام دهید. چند راه پیش روی شماست. می توانید وبینارهای آموزشی برگزار و به صورت آنلاین تدرس کنید. یا به صورت آفلاین درس ها را ضبط کنید و در سایت هایی مثل داناپ، فرانش و... برای فروش قرار دهید.

تدریس نیز، یکی از راه های کسب درآمد از منزل با فتوشاپ است. البته بهتر است قبل از اینکه کارتان را به شکل جدید شروع کنید، چند محتوای آموزشی ضبط کنید. آن ها را به دوستان تان نشان دهید تا متوجه نقاط ضعف و قوت تان شوید.

 

طراحی اینفوگرافیک

اینفوگرافیک از ترکیب دو کلمه info و graphic تشکیل شده است. کلمه info به معنی اطلاعات و کلمه graphic هم به معنی گرافیک است. یعنی تصویری که در آن اطلاعاتی به مخاطب منتقل می کند. مهم ترین استفاده از اینفوگرافیک ها، انتقال بهتر مفهوم و اطلاعات به مخاطبان است.

امروزه کمتر کسی از متن های ساده استفاده می کند. به همین خاطر خیلی از وبسایت ها و شبکه های اجتماعی برای ارائه بهتر محتوای خود از اینفوگرافیک ها استفاده می کنند. به همین خاطر طراحی اینفوگرافیک، یکی از راه های کسب درآمد از منزل با فتوشاپ است.

خیلی از شرکت ها و سازمان ها نیاز به کسی دارند که این کار را برای شان انجام دهد. معمولا به صورت پروژه ای با این افراد کار می کنند. کافی است شما مهارت لازم و چند نمونه کار داشته باشید تا بتوانید به سادگی پروژه های خوبی پیدا کنید.

 

طراحی لوگو

لوگو یک المان گرافیکی است. لوگو نشان دهنده هویت و فرهنگ آن سازمان است. به خاطر همین هر فردی برای کسب و کارش نیاز به یک لوگو دارد. لوگویی که معرف کار او باشد. طراحی لوگو جزو اولین نیازهای هر کسب و کاری است که وارد حوزه آنلاین شده است. داشتن لوگو برای کسب و کارها به آن ها اعتبار و شخصیت می دهد. برای همین خیلی از شرکت ها در اولین مرحله به یک گرافیست، درخواست طراحی لوگو می دهند. به همین جهت طراحی لوگو نیز، یکی از راه های کسب درآمد از منزل با فتوشاپ است. 

اگر هنوز پروژه ای نگرفته اید نگران نباشید. شما می توانید تعدادی لوگو به عنوان نمونه کار برای خود طراحی کنید. سپس آن ها را در وبسایت و شبکه های اجتماعی خود منتشر کنید. این کار باعث می شود افراد با کار و کیفیت کارتان آشنا شوند. از این طریق می توانید برای خود در منزل پروژه های دورکاری بگیرید.

 

طراحی کارت ویزیت

یکی دیگر از راه های تبیلغات داشتن کارت ویزیت است. کارت ویزیت خلاصه ای از اطلاعات و راه های تماس شماست. افراد برای معرفی خود به دیگران از کارت ویزیت استفاده می کنند. معمولا در کارت ویزیت اطلاعاتی مانند اسم و فامیل، شماره تماس، آدرس، ساعت کاری و... درج می شود.

شما می توانید نمونه کارهای خود را در وبسایت و شبکه های اجتماعی قرار دهید. همچنین می توانید با مراجعه به شرکت ها و سازمان ها به آن ها پیشنهاد همکاری دهید.

 

طراحی بنر و تابلوهای تبلیغاتی

طراحی بنر یکی از راه های کسب درآمد از منزل با فتوشاپ است. درخواست های زیادی هم برای این کار وجود دارد. زیرا سطح شهر پر از بنرهای تبلیغاتی است. بنرهای تبلیغاتی، آگهی های ترحیم و... از جمله این موارد هستند.

تابلوهای تبلیغاتی نیز همین شرایط را دارند. در سطح خیابان و اتوبان ها نیز در کنار هر پل عابر پیاده ای یک تابلو تبلغاتی نصب شده است. البته این کار نیاز به کمی تجربه و ارتباطات دارد. باید برای کار خود بازاریابی کنید تا شناخته شوید. به عنوان مثال با افرادی که در شهرداری ها یا کانون های تبلیغاتی کار می کنند ارتباط برقرار کنید. روزمه و نمونه کارهای خودتان را به آن ها نشان دهید. از این طریق می توانید کار را برای خود کنید.

 

طراحی پست و استوری

امروزه اکثر کسب و کارها در فضای مجازی مشغول هستند. برای خود حداقل یک پیج اینستاگرام دارند. به همین خاطر شما می توانید وارد این حوزه شوید. کافی اطلاعات کافی درباره شبکه های اجتماعی داشته باشید. شما می توانید با طراحی محتواهای جذاب با پیج های مختلفی همکاری کنید.

خیلی از شرکت ها به یک طراح گرافیست برای شبکه های اجتماعی خود نیاز دارند. کسی که برای آن ها پست و استوری های اینستاگرام و باقی شبکه های اجتماعی آن ها را طراحی کند. این شغل معمولا به صورت دورکاری است. به همین خاطر طراحی پست و استوری یکی از راه های کسب درآمد از منزل با فتوشاپ است.

 

طراحی فونت

یکی از شغل هایی که شاید کمتر به ذهن کسی برسد، طراحی فونت است. با این اکثر فونت هایی که ما در حال استفاده هستیم به صورت رایگان است. ولی بعضی از فونت های خاص و منحصر به فرد وجود دارد که پولی هستند. به این صورت که شما باید برای استفاده از آن ها هزینه آن را پرداخت کنید.

طراحی فونت یکی از راه های کسب در آمد از منزل با فتوشاپ است. شما می توانید با طراحی فونت های جذاب و فروش آن ها درآمد خوبی برای خود کسب کنید.

 

فروش قالب های لایه باز فتوشاپ

قالب های لایه باز، به قالب هایی گفته می شود که فرمت آن ها PSD است. شما می توانید آن را در برنامه فتوشاپ باز کرده و تغییرات دلخواه خود را انجام دهید. فرمت PSD حتی برای افرادی که دانش کمی از فتوشاپ دارند نیز آسان است.

خیلی از افراد هستند که دانش طراحی عکس های زیبا و حرفه ای را ندارند. ولی در حد مبتدی می توانند با فتوشاپ کار کنند. به همین خاطر فروش قالب لایه باز یکی از راه های کسب درآمد از منزل با فتوشاپ برای شما می تواند باشد. کافی است در شبکه های اجتماعی و وبسایت خود بازاریابی کنید.

شما می توانید قالب های لایه باز فتوشاپ خود را در سایت افرا فایل به فروش برسانید. افرا فایل یکی از بهترین پلتفرم های فروش فایل و محتوای دیجیتال در ایران است.

 

 

فایل های مرتبط
فایل لایه باز تکست استایل

فایل لایه باز تکست استایل

رحمت بنگینی رحمت بنگینی

تاریخ انتشار: 30 فروردین 1403
قالب لایه باز پست vip اساتید مختلف
فاکتور شرکتی ، شخصی

فاکتور شرکتی ، شخصی

pars GRAPHIC pars GRAPHIC

تاریخ انتشار: 30 فروردین 1403
سربرگ اداری/تجاری/شرکت

سربرگ اداری/تجاری/شرکت

pars GRAPHIC pars GRAPHIC

تاریخ انتشار: 30 فروردین 1403
نظرات کاربران
برای ارسال نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.