فایل اکسل برنامه غذایی هفتگی و رژیم غذایی
توضیحات

  فایل اکسل برنامه غذایی هفتگی و رژیم غذایی

شما میتوانید در شیت های (صبحانه، ناهار، میان وعده و شام) اطلاعات غذایی را براساس سلیقه خود وارد کنید.

شما میتوانید در شیت "برنامه غذایی هفتگی" اطلاعات خود را که در شیت های (صبحانه، ناهار، میان وعده و شام) وارد کرده اید، را انتخاب کنید.

در این فایل به صورت پیشفرض وعده های غذایی  نوشته شده اند، ولی شما میتوانید اطلاعات غذایی خود را وارد کرده یا اطلاعات قبلی را حذف یا اضافه کنید.

شما مي توانيد با استفاده از اين فايل، غذائي سالم و مناسب براي خود و فرزندان خود را به صورت هفتگی برنامه ريزي كنيد. اين پلنر همچنين براي مديران بعضي از مدارس براي تعييـــــــــــــــن برنامه غذائي دانش آموزان مناسب است. پزشكان تغذيه نيز مي توانند از اي نپلنر براي تعييــــــــــــــن وعده های غذائي بيماران خود استفاده كنند. علاوه بر این، كساني كه مايل به تغيير رژيم غذائي خود به سمت گياهخواري، وگان يا ساير رژيمهاي خاص هستند، نيز مي توانند از اي ن پلنر استفاده كنند

پلنر غذائي هفتگي براي همه كساني مناسب است كه به دنبال سلامت و رژيم غذائي مناسب هستند. اين شامل كساني ميشود كه به دنبال كاهش وزن، حفظ وزن سالم، افزايش انرژي، بهبود سلامت قلبي، كاهش خطر بيمار يها ي مزمن مانند ديابت و بيماريها ي قلبی عروقي هستند.

 

اين فايل اكسل همچنین برای پروژه دانش آموزی نیز مناسب است. فونت بکار رفته در فایل دانلودی موجود است.

با داشتن یک برنامه غذایی هفتگی برای همه روزهای هفته، شما میتوانید:

1. وقت و پول خود را صرفه جویی کنید: با داشتن یک برنامه غذایی هفتگی، شما میتوانید مواد غذایی را به صورت منظم و درست خریداری و تهیه کنید و از صرفه جویی در وقت و پول خود برای خرید و پخت و پز لذت ببرید.

2. به حفظ سلامت خود کمک کنید : با داشتن یک برنامه غذایی هفتگی، شما میتوانید به راحتی از تغذیە مناسب و سالم استفادە کنید کە به حفظ سلامت شما کمک میکند.

3. میزان استرس را کاهش دهید: با داشتن یک برنامه هفتگی، نگرانی شما درباره تهیه غذا و برنامه‌ریزی غذای خود را کاهش داده واین کار به شما اجازه می‌دهد تمرکز بیشتری بر روی کارهای دیگر خود داشته باشید.

4. افزایش کارآیی داشته باشید: با داشتن یک برنامه غذایی هفتگی، می‌توانید بهترین مواد غذایی مناسب برای بدن خود انتخاب کرده و از افزایش کارآیی خود در کارهای روزمره و حتی تمرینات ورزشی بهره‌مند شوید.

سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
20 مهر 1402
تعداد فروش:
12