قالب لایه باز پست مناسب موضوعات مختلف
توضیحات

قالب لایه باز پست مناسب موضوعات مختلف  اگه پیج تولید  محتوا دارید با این کاور  که نور  پردازی و  ترکیب  رنگ  حرفه ای دارد  می تونید  مخاطب  هدف خودتون رو  جذب  کنید  تمام  المان های  این  کار  لایه باز  میباشد و  می تونید  شخصی  سازی  کنید  و همین طور  از  فایل  های   با  کیفیت که در  اختیار  شما  گذاشتیم  می تونید  در  پروژ های  بعدی  خودتون  استفاده کنید فیونیک گرافیست  با  هدف دراخیتار  گذاشتن  کاورهای  بروز و  شیک  با  قیمت  کاملا  اقتصادی  در  خدمت  شماست  این کاور ساده و جذاب  مخصوص افرادی هست که میخوان از اینستاگرام به درآمد برسن و  خودشون رو با یک کاور شیک به اکسپلور برسونن . صادقانه بگویم شما بدون کاور  حرفه ای نمی تونید به راحتی  مخاطب جذب کنید و  مخاطب با یک طراحی زیبا بیشتر جذب خواهد شما می تونید با تهیه این طرح و با یک کلیک عکس و متن کاور یا حتی رنگ کاور و عوض کنید و ویترین پیجتون رو حرف ای بچنید 

شبکه اجتماعی اینستاگرام در ابتدا یک شبکه اجتماعی برای سرگرمی بود ولی با ورود افراد مختلف مثل هنرمندان، ورزشکاران و بلاگر و ... به این شبکه اجتماعی اکنون تبدیل به یک غول تجارت و تبلیغات و کسب و کار مجازی شده و همه میتوانند با توجه به خلاقیت خود از این شبکه کسب درآمد کنند. هرچه قالب پست اینستاگرام شما جذاب و خلاقانه تر باشد درصد بازدید و بازخورد آن به طبع بیشتر خواهد شد. برای اینکار قالب پست اینستاگرام رواج پیدا کرده و شما براحتی با تهیه طرح لایه باز پست اینستاگرام میتوانید پست های خود را در زمان کمی بصورت شیک و حرفه ای طراحی کنید.


نکته: این فایل وکتور است و برای استفاده به صورت لایه باز و قابل ویرایش، باید در نرم‌افزار ایلوستریتور (Illustrator) در کامپیوتر باز شود، در فتوشاپ و نرم‌افزارهای دیگر بدون لایه و غیرقابل ویرایش است.

سایر نمونه کارها
بلاک فرایدی

بلاک فرایدی

یونیک گرافیک یونیک گرافیک

تاریخ انتشار: 02 آذر 1402
افکت متن سه بعدی

افکت متن سه بعدی

یونیک گرافیک یونیک گرافیک

تاریخ انتشار: 02 آذر 1402
وکتور جمعه سیاه یا بلک فرایدی
فایل های مشابه
طرح لایه باز پست اسلایدی اینستاگرام 3431
طرح لایه باز پست اسلایدی اینستاگرام 3430
طرح لایه باز پست اسلایدی اینستاگرام 3429
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
17 آبان 1402
نرم‌افزار مورد نیاز:
Adobe Illustrator
فرمت فایل:
AI , EPS