قالب لایه باز استوری و پست تخفیفات یلدایی طرح محصولات کودکان
توضیحات

قالب لایه باز استوری و پست تخفیفات یلدایی طرح محصولات کودکان

شب یلدا، طولانی‌ترین شب سال، فرصتی عالی برای کسب‌وکارهای مرتبط با کودکان است تا با طراحی استوری و پست‌های جذاب و خلاقانه، توجه مخاطبان خود را جلب کنند. اگر شما هم قصد دارید در این شب به کسب‌وکار خود رونق ببخشید، پیشنهاد می‌کنیم از قالب لایه باز استوری و پست تخفیفات یلدایی طرح محصولات کودکان استفاده کنید.

 

این طرح در قالب PSD طراحی شده‌اند و تمام لایه‌های آن قابل تغییر هستند. شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود، متن‌ها، رنگ‌ها، عکس‌ها و لوگوی کسب‌وکار خود را در این استوری و پست‌ها اعمال کنید.

این فایل شامل 5 پست و 5 استوری زیبا به همراه فونت هست.

این فایل برای کسب‌وکارهای مختلفی، از جمله سیسمونی کودک، پوشاک کودکان، مهد کودک‌ها، عکاسی کودک و سایر مشاغلی که با کودکان در ارتباط هستند مناسب است.

مزایا:

  • طراحی زیبا و خلاقانه
  • قابل تغییر بودن تمام لایه‌ها
  • مناسب برای کسب‌وکارهای مختلف مربوط به کودکان
  • مناسب برای شب یلدا

نحوه استفاده:

برای استفاده از این طرح، ابتدا فایل PSD آن را دانلود کنید. سپس، با استفاده از نرم‌افزار فتوشاپ، لایه‌های مربوط به متن‌ها، رنگ‌ها، عکس‌ها و لوگوی کسب‌وکار خود را تغییر دهید. در نهایت، استوری و پست‌های آماده را در اینستاگرام خود آپلود کنید.

 

توصیه میکنیم شما میتوانید برای افزایش تأثیرگذاری این استوری و پست‌ها، در پیج خود از هشتگ‌های مرتبط با شب یلدا و کودکان در آنها استفاده کنید. همچنین، می‌توانید با استفاده از تبلیغات هدفمند، این استوری و پست‌ها را به افراد بیشتری نشان دهید.

با استفاده از این طرح لایه باز استوری و پست یلدایی اینستاگرام، می‌توانید به راحتی و با کمترین هزینه، استوری و پست‌های زیبا و خلاقانه‌ای برای شب یلدا طراحی کنید و از این فرصت برای رونق کسب‌وکار خود استفاده کنید.

 

 

سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
29 آذر 1402
نرم‌افزار مورد نیاز:
Adobe Photoshop
فرمت فایل:
PSD