طرح لایه باز آگهی ترحیم و آگهی فوت 4530
توضیحات
  • طرح لایه باز آگهی ترحیم و آگهی فوت 4530

  • به صورت کاملا لایه باز و سایز استاندارد
  • قابلیت تغییر در همه عناصر و نوشته ها و زمینه در برنامه فتوشاپ
  • فرمت PSD و JPG

 

 آگهی ترحیم یکی از رسوم قدیمی و مهم در فرهنگ ایرانی است که در مراسم تشییع جنازه و ترحیم، طراحی و بین بازماندگان ، اهالی محل و … پخش می‌شود. در طول تاریخ، آگهی ترحیم به عنوان یکی از رسوم مهم در فرهنگ ایرانی شناخته شده است. این رسم به دلیل تأثیرات مثبتی که در جامعه داشته، توسعه یافته و به یکی از اصول مهم در مراسم ترحیم تبدیل شده است.

اصل پیدایش آگهی ترحیم به سال‌های قبل از اسلام برمی‌گردد. در آن زمان، آگهی ترحیم به عنوان یکی از رسوم مهم در مراسم ترحیم و تشییع جنازه به کار می‌رفت. آگهی ترحیم در فرهنگ ایرانی چند کاربرد دارد. این آگهی برای اعلام خبر فوت فرد، اطلاع رسانی درباره مراسم تشییع و ترحیم، تقدیر و تشکر از حضور و همدردی دوستان و آشنایان و ابراز تسلیت و همدردی باخانواده متوفی به کار می‌رود.

اصول طراحی یک آگهی ترحیم خوب شامل عناصر مختلفی همچون عنوان، متن، عکس، رنگ‌ها و فونت مناسب و تدوین محتوا است. به عنوان مثال، عنوان باید شامل نام و نشانی فرد فوت کرده باشد تا بتوان فرد را شناسایی کرد. متن آگهی باید شامل اطلاعاتی در مورد فرد متوفی مانند نام، تاریخ تولد، تاریخ فوت، محل تشییع و تدفین و تعداد بازماندگان باشد. استفاده از عکس فرد فوت کرده در آگهی ترحیم به عنوان یکی از اصول طراحی مهم است. رنگ‌ها و فونت مناسب نیز بسیار مهم است. تدوین محتوای آگهی نیز باید به گونه‌ای باشد که احساسات و ارتباط خانواده و دوستان با فرد متوفی را به خوبی منعکس کند.

 

سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
08 دی 1402
تعداد فروش:
2
نرم‌افزار مورد نیاز:
Adobe Photoshop
فرمت فایل:
PSD , JPG