طرح لایه باز استوری روز مادر و ولادت حضرت فاطمه زهرا 7700
توضیحات
  • طرح لایه باز استوری روز مادر و ولادت حضرت فاطمه زهرا 7700

  • کاملا قابل تغییر در همه عناصر
  • طراحی شده با برنامه فتوشاپ با فرمت PSD
  • قابل استفاده برای استوری ، بنر ، استند، لارج فرمت و ...
  • فول کیفیت

 

یکی از بزرگترین اعیاد و جشن‌های دین اسلام ، روز ولادت دخت گرامی پیامبر اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) می‌باشد که به احترام سجایا و فضائل اخلاقی آن بزرگوار در ایران به نام روز مادر و بزرگداشت مقام زن نامگذاری شده است. در این روز، به شجاعت، تلاش، و وجود پر برکت مادران احترام گذاشته می‌شود و فرصتی است تا به نقش بی‌بدیل مادران در پرورش نسل‌های آینده توجه کرده و از زحمات بی‌دریغ آنان قدردانی کنیم.

حضرت فاطمه‌ زهرا (س)، نماد زنان مسلمان است. او با برتری‌های فراوان در علم، صداقت و اخلاق، نمونه‌ای است که در تمام دوران‌ها و زمان‌ها مورد احترام و تقدیر بوده است. حضرت فاطمه (س) به عنوان مادر خانواده ولایت، زنی تاثیرگذار در دین اسلام و به عنوان نمونه‌ای برای زنان جهان شناخته می‌شود.

آن حضرت با تحمل دشواری‌ها بسیار و تجارب زندگی، الگویی برای صداقت، صفا و خدمت به پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) و همسر شجاع و باوفای خود و اولین امام شیعیان جهان حضرت علی(ع) و صد البته خداوند است و مقام وی به حدی است که پیامبر اسلام (ص) او را "سیده‌نساء العالمین"، یعنی سرور زنان عالم، نامیده‌اند.

در روز مادر و ولادت حضرت فاطمه (س)، ما نقش بزرگ و تاثیرگذار مادران و زنان در جامعه اسلامی را گرامی می‌داریم. خصوصا در این روزها، که جهان با چالش‌ها و تحولات زیادی روبروست، اهمیت ایجاد فرهنگ احترام و ارادت به زنان و مادران بیش از پیش اهمیت دارد. امید می‌رود که با پذیرش ارزش‌های اخلاقی و تربیتی نمونه‌هایی چون حضرت فاطمه (س)، جامعه‌هایی پویا و پایدار و سرشار از نور دین و امید را شکل دهیم.

فایل های مشابه
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
08 دی 1402
نرم‌افزار مورد نیاز:
Adobe Photoshop
فرمت فایل:
PSD , JPG