طرح لایه باز  بنر استوری لایو مشترک
توضیحات

طرح لایه باز  بنر استوری لایو مشترک  این طرح از  طراحی  مینیمال و شیک  برخودار هستش و با فضای ساده و  چیدمان حرفه ای  متن ها میتونید برای هر  موضوع و شغلی استفاده کنید حتی با  کمی  تغییرات می تونید   اطلاع رسانی  لایو مشترک رو به لایو  شخص خودتون  تغییر بدین  تک تک این المان ها قابل  تغییر و شخصی سازی هستن که با  یک بار خرید این طرح   می تونید بارها  طرح رو  ادیت  کنید و  حرفه ای  فعالیت کنید   این طرح جوری طراحی شده که  متن  اصلی تو شلوغی طراحی  گم نشه  و  چشم مخاطب  تو اولین  نگاه به  متن  اصلی شما بیفته   با قیمت  بسیار  اقتصادی  !

شبکه اجتماعی اینستاگرام در ابتدا یک شبکه اجتماعی برای سرگرمی بود ولی با ورود افراد مختلف مثل هنرمندان، ورزشکاران و بلاگر و ... به این شبکه اجتماعی اکنون تبدیل به یک غول تجارت و تبلیغات و کسب و کار مجازی شده و همه میتوانند با توجه به خلاقیت خود از این شبکه کسب درآمد کنند. هرچه قالب پست اینستاگرام شما جذاب و خلاقانه تر باشد درصد بازدید و بازخورد آن به طبع بیشتر خواهد شد. برای اینکار قالب پست اینستاگرام رواج پیدا کرده و شما براحتی با تهیه طرح لایه باز پست اینستاگرام میتوانید پست های خود را در زمان کمی بصورت شیک و حرفه ای طراحی کنید.  فروشگاه و محصول

`

استوری لایه باز  لایو مشترک یک روش جدید و جذاب برای ارائه محتوا به مخاطبان است. در این روش، شما می‌توانید به صورت زنده و همزمان با دیگر افراد، لایه‌های مختلف یک داستان را باز کنید و نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را به اشتراک بگذارید. این روش به شما این امکان را می‌دهد که با دیدن نحوه ساخت یک داستان، بیشتر با فرآیند خلاقیت آشنا شوید و همچنین با دیگر علاقه‌مندان به ادبیات در ارتباط باشید. استوری لایه باز  لایو مشترک یک فرصت مناسب برای یادگیری، تعامل و تفریح است.

سایر نمونه کارها
طرح لایه باز سربرگ مدل مدرن

طرح لایه باز سربرگ مدل مدرن

فایل گرام فایل گرام

تاریخ انتشار: 06 اردیبهشت 1403
سربرگ لایه باز مدل کلاسیک

سربرگ لایه باز مدل کلاسیک

فایل گرام فایل گرام

تاریخ انتشار: 06 اردیبهشت 1403
سربرگ لایه باز مدل آفیس لاین

سربرگ لایه باز مدل آفیس لاین

فایل گرام فایل گرام

تاریخ انتشار: 06 اردیبهشت 1403
فایل های مشابه
استوری حرفه ای اطلاع رسانی لایو
دانلود قالب استوری اینستاگرام | لایو
قالب آماده پست اینستاگرام
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
04 بهمن 1402
تعداد فروش:
1
نرم‌افزار مورد نیاز:
Adobe Photoshop
فرمت فایل:
PSD