طرح بنر تسلیت و ترحیم 3 متری لایه باز 159
توضیحات

 

  • طرح بنر تسلیت و ترحیم 3 متری لایه باز 159

  • به صورت کاملا لایه باز و سایز استاندارد
  • قابلیت تغییر در همه عناصر و نوشته ها و زمینه در برنامه فتوشاپ
  • فرمت PSD و JPG

 

 

بنر تسلیت و ترحیم یکی از رسوم قدیمی و مهم در فرهنگ ایرانی است که البته در گذشته به صورت پارچه نویسی و خطاطی روی پارچه در مراسم تشییع جنازه و ترحیم، در محل و سر درب خانه مرحوم یا درب مسجد محل برگزاری ختم و … نصب می‌شد. در طول تاریخ، پارچه نویسی برای مراسم تسلیت و ترحیم به عنوان یکی از رسوم مهم در فرهنگ ایرانی شناخته شده است. این رسم به دلیل تأثیرات مثبتی که در جامعه داشته، توسعه یافته و امروزه با پیشرفت صنعت چاپ تبدیل به بنرهای ارزان قیمت تر و با کیفیت و سرعت بیشتر شده است.

بنر تسلیت و ترحیم در فرهنگ ایرانی چند کاربرد دارد. این بنرها برای اعلام خبر فوت فرد، اطلاع رسانی درباره مراسم تشییع و ترحیم، تقدیر و تشکر از حضور و همدردی دوستان و آشنایان و ابراز تسلیت و همدردی باخانواده متوفی به کار می‌رود.

اصول طراحی طرح لایه باز بنر تسلیت و ترحیم خوب شامل عناصر مختلفی همچون عنوان، متن، عکس، رنگ‌ها و فونت مناسب و تدوین محتوا است. به عنوان مثال، عنوان باید شامل عنوان خانوده محترم مرحوم، نام  فرد فوت شده و خانواده تسلیت گوینده یا اعلام کننده باشد. متن طرح بنر تسلیت و ترحیم باید شامل متنی سوزناک و سرشار از همدردی برای خانواده مرحوم باشد که از زبان تسلیت گویندگان گفته می شود. استفاده از عکس ها و نمادهای ترحیم مانند گل و شمع و طرح ها و تذهیب های اسلامی و پارسی در بنر تسلیت و ترحیم به عنوان یکی از اصول طراحی مهم است. رنگ‌ها و فونت مناسب نیز بسیار مهم است. تدوین محتوای بنر نیز باید به گونه‌ای باشد که احساسات و ارتباط خانواده و دوستان با فرد متوفی را به خوبی منعکس کند.

سایر نمونه کارها
طرح لایه باز پست اسلایدی اینستاگرام 3429
طرح لایه باز پست اسلایدی اینستاگرام 3428
فایل های مشابه
طرح بنر تسلیت و ترحیم 3 متری لایه باز 171
طرح بنر تسلیت و ترحیم 3 متری لایه باز 170
طرح بنر تسلیت و ترحیم 3 متری لایه باز 172
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
14 اسفند 1402
نرم‌افزار مورد نیاز:
Adobe Photoshop
فرمت فایل:
PSD , JPG