دانلود قالب لایه باز پست اینستاگرام مخصوص تبلیغ مبلمان و دکوراسیون داخلی
توضیحات

دانلود قالب لایه باز پست اینستاگرام مخصوص تبلیغ مبلمان و دکوراسیون داخلی

 

دانلود قالب لایه باز پست اینستاگرام مخصوص تبلیغ مبلمان و دکوراسیون داخلی که در وب‌سایت افرا فایل برای دانلود و ویرایش در اختیار شما قرار گرفته است، این طرح با محتوای تبلیغاتی ویژه فروشندگان مبلمان و سازندگان مبلمان و طراح‌ها و مجریان دکوراسیون داخلی منازل و دفاتر کار طراحی شده است و شما می‌توانید با تغییر محتوا آن را برای کسب‌وکار خود شخصی‌سازی کنید.

شما می‌توانید با تهیه قالب پست اینستاگرام لایه باز آماده و با ویرایش طرح، عکس، رنگ و متن موردنظر خود، طرح متناسب با کسب‌وکار را خود داشته باشید.

طرح قالب لایه باز پست اینستاگرام طرحی است که کاملاً قابل‌ویرایش است و شما می‌توانید با استفاده از فتوشاپ با جایگزینی طرح، رنگ، عکس و متن مخصوص کسب‌وکار خود از قالب استفاده کنید و طرح آماده خود را طراحی کنید.

وب‌سایت افرا فایل به‌عنوان مرجع دانلود فایل‌های گرافیکی، مجموعه‌ای است کامل از فایل‌های لایه باز و وکتور در تمامی موضوع‌ها و عناوین موردنیاز شما که محصولات خود را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد.

 

دانلود قالب لایه باز پست اینستاگرام مخصوص تبلیغ مبلمان و دکوراسیون داخلی

 

پوشــــــــــه فــــــــــونت

تمامی فونت‌های استفاده‌شده در طرح لایه باز برای راحتی کار شما در یک‌پوشه قرار داده شده تا بدون هیچ زحمتی به ابزارهای موردنیاز خود برای ویرایش طرح کاملاً لایه باز دسترسی داشته باشید. علاوه بر فونت‌های الزامی، فونت‌های مرتبط و زیبای اضافه‌ای هم در پوشهٔ فونت قرار دارد که شما با استفاده از آن‌ها نیز می‌توانید طرح کاملاً اختصاصی موردنظر خود را طراحی کنید.

 
لطفا از دیگر محصولات من دیدن فرمایید
 
آموزش استفاده از طرح لایه باز 
طرح لایه باز موجود در وب‌سایت افرا فایل به عنوان مرجع فروش طرح های لایه باز گرافیکی با فرمت PSD بوده و برای استفاده از این طرح لایه باز، بعد از خارج‌کردن از حالت زیپ، روی طرح لایه باز راست کلیک کرده و با نرم‌افزار فتوشاپ باز نمایید و ویرایش‌های لازم را به طور کاملاً اختصاصی برای کسب‌وکار خود انجام دهید.
 
وب‌سایت افرا فایل به عنوان مرجع فروش طرح های لایه باز گرافیکی
برای بازدید از دیگر محصولات من در وب‌سایت افرا فایل به عنوان مرجع فروش طرح های لایه باز گرافیکی به لینک زیر مراجعه بفرمایید
 
 
مسعود بهنود | طراح گرافیک
سایر نمونه کارها
دانلود طرح لایه باز کارت ویزیت
دانلود طرح لایه باز کارت ویزیت
دانلود طرح لایه باز کارت ویزیت
فایل های مشابه
قالب پست اینستاگرام

قالب پست اینستاگرام

Hanieh graph Hanieh graph

تاریخ انتشار: 26 فروردین 1403
قالب پست اینستاگرام

قالب پست اینستاگرام

Hanieh graph Hanieh graph

تاریخ انتشار: 25 فروردین 1403
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
14 اسفند 1402
نرم‌افزار مورد نیاز:
Adobe Photoshop
فرمت فایل:
PSD , JPG , Font
ورژن:
قابل ویرایش با نرم افزار فتوشاپ
لایه باز:
بله
حجم فایل:
177 مگابایت
مد رنگی:
RGB
رنگ:
زمینه رنگی با محتوای مناسب و تاثیرگذار
رزولوشن:
300 DPI
سایز:
2000 در 2000 پیکسل