پست اینستاگرام تخفیف
توضیحات

اگر قصد دارید برای خود جشنواره تخفیف داشته باشید و وب سایتی ندارید که بتوانید محصولات خود را در جشنواره تخفیف بفروش برسانید توصیه بنده فروش در اینستاگرام است .

 

نکته : اگر نگران این هستید که در صورت خرید این فایل چجوری باید اون رو ویرایش کنید باید بگم ویرایشش خیلی ساده هست تمامی اجزای فایل قابل ویرایش هستند یعنی شما اگر فتوشاپ داشته باشید و در حد خیلی مبتدی هم بلد باشید به سادگی میتونید این فایل رو ویرایش کنید

 

اما در آخر ویژگی های جذاب این فایل :

  • ویرایش تک تک لایه ها با فتوشاپ
  • پوشه بندی به صورت مرتب

 

روش ویرایش فایل

تنها روشی که شما میتوانید این فایل را ویرایش کنید در نرم افزار فتوشاپ می باشد . ویرایش این فایل بسیار ساده است زیرا فایل کاملا حرفه ای پوشه بندی شده و به سادگی با کمی یاد داشتن فتوشاپ میتوانید فایل را ویرایش کنید.

 

چرا این فایل را بخرم

اگر قصد دارید برای خود جشنواره تخفیف داشته باشید و وب سایتی ندارید که بتوانید محصولات خود را در جشنواره تخفیف بفروش برسانید توصیه بنده فروش در اینستاگرام است . برای اینکه بتوانید محصولات خود را به خوبی به فروش برسانید میتوانید به سادگی یک فایل لایه باز پست اینستاگرام جشنواره تخفیف تهیه کنید تا با قرار دادن در اینستاگرام خود به مشتریان خود بفهمانید که بهترین فرصت برای خرید است .

سایر نمونه کارها
پست اینستاگرام جشنواره تخفیف
پست اینستاگرام فروش محصول
کاور موزیک صادق بوقی
فایل های مشابه
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
18 اسفند 1402
نرم‌افزار مورد نیاز:
Adobe Photoshop
فرمت فایل:
PSD
ورژن:
همه ورژن های فتوشاپ
لایه باز:
بله
حجم فایل:
6 مگابایت
مد رنگی:
rgb
رنگ:
آبی
رزولوشن:
72
سایز:
1080x1080