صحنه آماده رستوران سنتی
توضیحات

صحنه آماده رستوران سنتی

 این محصول صحنه آماده رستوران سنتی با سقف رسمی بندی و ستون مقرنس میباشد که با نرم افزار تری دی مکس و موتور رندر وی ری شبیه سازی و رندر شده است. 

فایل تری دی مکس صحنه آماده رستوران سنتی در نسخه سال 2015 ذخیره شده است. تکسچرهای استفاده شده در صحنه آماده رستوران سنتی با سقف رسمی بندی در فایل فشرده همراه رندرها و فایل متنی توضیح کوتاه مشخصات محصول موجود میباشد. 

طراحی رسمی بندی و کار بندی و ستون های مقرنس این محصول را آقای حسین کیانی و شبیه سازی سه بعدی (مدلسازی) و پردازش تصویری (رندر) آن توسط من ، سبحان حامد انجام شده است. طرح نقوش تزیینی اسلیمی برگرفته از آثار استاد محمدرضا هنرور میباشد.

آبجکت های موجود در فایل مدل سه بعدی رسمی بندی reset xform شده اند تا تغییر مقیاس ها صفر شود سپس به editable poly تبدیل شده اند تا استفاده از آنها راحت تر باشد.

همه بخش های محصول صحنه آماده رستوران سنتی لایه بندی شده و شما میتوانید به راحتی لایه ها را مدیریت کنید.

ستون مقرنس

شما با خرید و دانلود صحنه آماده رستوران سنتی و ایرانی مدل های سه بعدی موجود در این صحنه را دریافت مینمایید. مدل ها و آبجکت هایی نظیرآبجکت ستون مقرنس که یک ستون سنگی است و سر ستون به شکل طرح های سنتی مقرنس درآمده و نظیر آن را دربناهای تاریخی مختلفی در ایران و کشورهای همسایه ایران میتوانید مشاهده نمایید این ستون را میتوان یک آبجکت ستون ایرانی نامید و از آن در طراحی فضاهای سنتی استفاده کرد.

آبجکت های سنتی ایرانی

مدل و آبجکت حوض سنتی سنگی و آبجکت و مدل سه بعدی رسمی بندی در زمینه مربع و رسمی بندی در زمینه مستطیل که با نقوش سنتی اسلیمی حاشیه گذاری و تزیین شده است. متریال آجر فرش سنتی مربع شکل و تویزه های تزیین شده نیز در این محصول و مدل سه بعدی سنتی وجود دارد که تصاویر آن در پایین صفحه آمده است. شما با خرید این محصول به تمامی آبجکت های سنتی ایرانی که در تصاویر مشاهده میکنید دسترسی خواهید داشتو میتوانید در طرح های معماری با سبک معماری سنتی ایرانی از آنها استفاده نمایید.

طراحی رستوران سنتی

در طراحی رستوران سنتی این محصول که بخشی از فضای پذیرایی از مشتریان یک رستوران سنتی است سعی شده است از معماری فضای سربینه حمام های سنتی و تاریخی ایرانی مورد توجه قرار گیرد به نوعی که میتوان فضای سربینه یا رختکن حمام های سنتی را بدینگونه در طرح مرمت و احیا با کاربری جدید مورد استفاده قرار داد. ابعاد کلی این زمین 10*10 متر در نظر گرفته شده است و فقط بخش هایی که در عکس ها مشاهده میکنید طراحی و شبیه سازی شده است.

توجه به قانون حمایت از حقوق پدید آورندگان

خریداران عزیز لطفا توجه نمایند این محصول برای کمک به طراحی افرادی که در این زمینه فعالیت میکنند در ارایه به کارفرمایان مجاز به استفاده است و هرگونه فروش و ارایه آن در اینترنت و یا سایر روش های فروش فیزیکی متعلق به صاحب اثر میباشد.

 اگر شما علاقمند به سبک معماری سنتی ایرانی میباشید و یا در این زمینه فعالیت میکنید پیشنهاد میشود سایر محصولات مرا در زمینه معماری سنتی ایرانی مشاهده بفرمایید. برای بازدید سایر محصولات من میتوانید بر روی عبارت زیر کلیک نمایید.

سایر محصولات

 

 چنانچه سوالی درباره این محصول آبجکت رسمی بندی داشتید میتوانید در بخش سوالات و نظرات پایین همین صفحه و یا به آدرس ایمیل alast.1372@gmail.com پیام خود را ارسال نمایید.

برای اطلاع از محصولات سه بعدی و طراحی های جدید من در آینده میتوانید در کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام من به نشانی های زیر عضو شوید.

کانال تلگرام

 

 

صفحه اینستاگرام

 

با آرزوی شادی و تندرستی برای شما

سایر نمونه کارها
تکسچر و مدل سه بعدی آجرکاری سنتی
تکسچر و مدل سه بعدی آجرچینی سنتی
دانلود صحنه آماده هشتی رسمی بندی
فایل های مشابه
فایل اسکچاپ نمای تریبلکس دو نبش با روف گاردن
اسکچاپ آشپزخانه مدرن با کانتر صبحانه خوری
فایل اسکچاپ طراحی نمای مجتمع مسکونی سه نبش
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
07 فروردین 1403
نرم‌افزار مورد نیاز:
Autodesk 3ds
فرمت فایل:
MAX
ورژن:
2015
حجم فایل:
613 مگابایت
Render:
وی ری
نرم افزار:
تری دی مکس
رنگ:
سفید و طوسی