بنر سایت فروشگاه کفش
توضیحات

دانلود قالب بنر فروشگاه کفش

قالب بنر سایت فروشگاهی با موضوع فروش کفش و محصولات ورزشی در اندازه 1000 در 500 پیکسل و به صورت لایه باز با فرمت PSD.

شما می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ همه بخش های این بنر را تغییر داده و به دلخواه آن را ویرایش کنید. همچنین می توانید از این بنر فروشگاهی علاوه بر محصولات کفش ورزشی آن را برای انواع دیگر محصولات نیز استفاده کنید.

ویژگی های فایل دانلودی:

  • فرمت: psd
  • اندازه: 1000 * 500
  • مد رنگ: RGB

چرا بنر لایه باز فروش کفش؟

استفاده از بنرهای لایه‌باز مزایای بسیاری دارد، به ویژه از آن جهت که قابل تغییر و ویرایش هستند. این قابلیت‌ها به شما امکان می‌دهند تا با صرفه‌جویی در زمان و هزینه، طرح‌های خود را دقیقاً مطابق با نیازهای خاص خود سفارشی‌سازی کنید.

اول از همه، بنرهای لایه‌باز به شما امکان می‌دهند تا هر عنصر از طراحی را به صورت جداگانه اصلاح یا تغییر دهید. این بدین معناست که می‌توانید تصاویر، متون، رنگ‌ها و سایر جزئیات را بدون نیاز به شروع مجدد از ابتدا تغییر دهید.

دوم، قابلیت ویرایش بنرهای لایه‌باز باعث می‌شود که بتوانید آن‌ها را برای استفاده‌های مختلف بازطراحی کنید. به عنوان مثال، یک بنر تبلیغاتی می‌تواند به راحتی برای کمپین‌های مختلف بازاریابی با تغییر پیام‌ها، تصاویر و حتی فرمت‌های اندازه به کار رود.

 

سوم، انعطاف‌پذیری در ویرایش و تغییر بنرها به شما کمک می‌کند تا با تغییرات سریع بازار و نیازهای تبلیغاتی همگام شوید. به جای اینکه برای هر تغییر کوچک نیاز به طراحی جدید باشد، می‌توانید به سرعت و به آسانی تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنید.

فایل های مشابه
بنر اسلایدر کفش بروکس

بنر اسلایدر کفش بروکس

Pooya Graphic Pooya Graphic

تاریخ انتشار: 30 مهر 1402
بنر سایت

بنر سایت

امیر زعفرانی امیر زعفرانی

تاریخ انتشار: 28 شهریور 1402
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
11 فروردین 1403
نرم‌افزار مورد نیاز:
Adobe Photoshop
فرمت فایل:
PSD
ورژن:
1
لایه باز:
بله
حجم فایل:
2.5 مگ
مد رنگی:
RGB
رنگ:
مشکی - نارنجی
رزولوشن:
72
سایز:
1000 * 500