دانلود فایل قالب داشبورد پورتفوی پروژه ها ( پورتفولیو یا پرتفوی پروژه) - بصورت فایل اکسل
توضیحات

قالب داشبورد پورتفوی پروژه ها ( پورتفولیو یا پرتفو) - بصورت فایل اکسل

 

این فایل دارای دو Sheet می باشد که شما بایستی اطلاعات مربوط به پروژه ها را در برگه یا شیت اول وارد کنید. این اطلاعات شامل موارد زیر است:

-          نام هر پروژه،

-          تاریخ شروع و تاریخ پایان انجام هر پروژه،

-          تعداد اعضای هر تیم در پروژه ها

-          بودجه اختصاص یافته، هزینه شده، باقی مانده

-          ریسک ها با درجه اهمیت های مختلف

-          تعداد مسائل و مشکلات باز یا رفع شده و اقدامات در صف انجام

پس از تکمیل اطلاعات، در برگه یا Sheet دوم، نمودارهای مختلف برای بررسی و مقایسه و  تصمیم گیری های مدیریتی ساخته می شود و میتوانید آن را برای ارائه در جلسات گزارش عملکرد شرکت، استفاده نمایید.

کاربر گرامی شما می توانید تصویرهای گرفته شده از نمودارهای فایل را مشاهده کنید و در صورت مطابق بودن با نیازهای خود، فایل را برای کنترل و مقایسه عملکرد پروژه هایتان خریداری نمایید.

این قالب بصورت پیش فرض با اطلاعات خام پر شده و بایستی اطلاعات مربوط به پروژه های خود را بر اساس نیاز هر شرکت پیمانکاری یا سازمان خود تهیه و توسط یک شخص در آن وارد نمایید.

همواره در نظر داشته باشید که فایل های اکسل تنها در صورتی که نیاز به گزارش گیری سریع و پرداخت هزینه کم باشد به کار می رود و در صورتی که سازمان شما توان پرداخت هزینه های بیشتر دارد، بهتر است نرم افزارهای تخصصی مربوط به این گزارشات، را خریداری و استفاده نمایید.

همچنین باید از اطلاعات وارد شده در اکسل به صورت روزانه یا حتی ساعتی پشتیبان (Backup) تهیه کنید، تا در صورت بروز مشکل در سیستم خود، بتوانید اطلاعات قبلی را بازیابی نمایید.

 

 
سایر نمونه کارها
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
20 فروردین 1403
نرم‌افزار مورد نیاز:
Microsoft Word
فرمت فایل:
DOC
ورژن:
1.0