فایل لایه باز قالب آماده افترافکت - لوگوموشن
توضیحات

برای رونق گرفتن هر کسب‌وکاری، یکی از مهم‌ترین چیزها، داشتن لوگو و یا آرم حرفه‌ای است. لوگو موشن، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا به روشی بهتر خود را به مخاطب، معرفی کنید. 

 

لوگو موشن را بیشتر بشناسید

لوگو موشن یا Logo Motion که از آن با نام‌های لوگو اینترو و آرم استیشن نیز یاد می‌کنند، فایل‌هایی ویدیویی‌ هستند که در آن یک لوگو به‌وسیله صوت و آیکون‌های گرافیکی به‌صورت متحرک درمی‌آید. این امر در تعریف هویت بصری برند، تأثیر چشمگیری دارد.

 

لوگو موشن‌های آماده

امروزه با توجه به پیشرفت نرم‌افزارهای گرافیکی و وجود قالب‌های آماده برای ساخت، این امکان برای صاحبان برندها به وجود آمده است؛ که با کم‌ترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، یک لوگو موشن حرفه‌ای برای کسب‌وکار خود داشته باشند. استفاده از قالب‌های آماده این‌گونه است که؛ طرح کلی در ویدیو یا تصاویر، مشخص‌شده و کافی است تا مشتری آن را انتخاب کند. سپس با روشی بسیار آسان با جایگذاری لوگوی خود و آدرس و مشخصات و حتی شعار تبلیغاتی و ایجاد تغییرات جزئی، آن را شخصی‌سازی کرده و در شبکه‌های اجتماعی خود از قبیل اینستاگرام، فیس‌بوک، تلگرام و وب‌سایت شخصی خود استفاده می‌کنند.

 

چرا از لوگو اینترو استفاده می‌شود؟

این موضوع که لوگو موشن در تبلیغات و برند سازی بسیار قوی عمل می‌کند، بر هیچ‌کس پوشیده نیست. در ادامه به شما خواهم گفت که استفاده از لوگو موشن چه اهمیتی دارد و چرا شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف در پی داشتن یک لوگو اینترو شخصی هستند.

همه انسانها تمایل به همکاری با شرکت‌های معتبر و یا خرید از کسب‌وکارهای حرفهای دارند. به بیانی دیگر، ممکن است اکثر مخاطبینتان از جزئیات کار و حرفه شما خبر نداشته باشند، اما از ترندهای روز آگاه هستند و انتظار دارند چیزی که دریافت می‌کنند، حرفه‌ای و به‌روز باشد. طراحی لوگوموشن برای هر کسب‌وکاری سبب می‌شود تا آن برند در دید مخاطب خود حرفه‌ای‌تر به نظر برسد و از این طریق به اعتبار آن افزوده خواهد شد.

 

شکل‌گیری اعتماد

همواره اولین برخورد، تأثیر زیادی بر شکل‌گیری دیدگاه مخاطب نسبت به برند دارد. با توجه به اینکه لوگو اولین چیزی است که از یک برند نمایش داده می‌‌‌شود، نمی‌توان از تأثیر شگرف آن بر اعتمادسازی و برانگیختن احساسات مخاطب صرف‌نظر کرد.

با استفاده از یک لوگوموشن خاص می‌‌توانید در اولین نگاه اعتماد مخاطب خود را جلب نمایید.

 

ماندگاری بیشتر برند در ذهن

از نظر کارشناسان، تصاویر متحرک و محتواهای ویدئویی نسبت به سایر محتواها در ذهن مخاطب ماندگارتر هستند. برخی از انیمیشن‌ها تنها در ۱۰ ثانیه اجرا می‌شوند و همان مدت زمان کوتاه تأثیر بیشتری نسبت به یک تصویر ایستا دارد. اگر در کمپین‌های برند سازی کسب‌وکارتان از لوگوموشن استفاده کنید، نه تنها توجه مخاطبین بیشتری به شما جلب میشود، بلکه برندتان در ذهن آن‌ها ماندگارتر نیز خواهد شد. طبق نتایج به‌دست‌آمده، برندهایی که بر روی لوگوموشن خود سرمایه‌گذاری کرده‌اند، پس از به نمایش گذاشتن آن، تأثیرات چشمگیری را در رشد کسب‌وکارشان مشاهده کرده‌اند.

 

از دیگر موارد استفاده از لوگو موشن اینترو:

·         کاهش هزینه و افزایش بازدهی نسبت به روش‌های دیگر تبلیغاتی

·         امکان استفاده از آن در انواع پلتفرم

·         امکان استفاده در تبلیغات ویدیویی مربوط به همان کسب‌وکار

·         معرفی حرفه‌ای‌تر برند

 

لوگو موشن چه کاربردهایی دارد؟

لوگوهای متحرک به‌وسیله جادوی عناصر گرافیکی، تأثیر فوری و جالب‌ توجه ای بر روی مخاطب می‌گذارند و از مواردی هستند که در برندسازی و تبلیغات باید استفاده شوند. از این نوع لوگوها در انواع ویدیوها و کلیپ‌های تبلیغاتی و انواع موشن گرافیک، می‌توان استفاده کرد.

با ترکیب لوگو موشن و آدرس، شماره تلفن و یا شعار شرکت می‌توان آن را تبدیل به یک ویدیو اینترو یا اوترو کرد.

 

مهم‌ترین کاربرد لوگوهای متحرک:

·         استفاده در تبلیغات کوچک باهدف تأثیرگذاری آنی

·         استفاده در وب‌ها و شبکه‌های اجتماعی مربوط به برند

·         استفاده از آن در تمامی ویدیوهای تبلیغاتی و آموزشی

پیش نمایش فایل

سایر نمونه کارها
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
20 فروردین 1403
نرم‌افزار مورد نیاز:
Adobe After Effects
فرمت فایل:
MP4 , AEP
ورژن:
قابل ویرایش با نرم افزار ادوبی افترافکت
حجم فایل:
7 مگابایت
رنگ:
زمینه رنگی با محتوای جذاب و تاثیرگذار