طرح بنر تسلیت و ترحیم 3 متری لایه باز 172
توضیحات
  • طرح بنر تسلیت و ترحیم 3 متری لایه باز 172

  • به صورت کاملا لایه باز و سایز استاندارد
  • قابلیت تغییر در همه عناصر و نوشته ها و زمینه در برنامه فتوشاپ
  • فرمت PSD و JPG

 

 

بنر تسلیت و ترحیم یکی از رسوم قدیمی و مهم در فرهنگ ایرانی است که البته در گذشته به صورت پارچه نویسی و خطاطی روی پارچه در مراسم تشییع جنازه و ترحیم، در محل و سر درب خانه مرحوم یا درب مسجد محل برگزاری ختم و … نصب می‌شد. در طول تاریخ، پارچه نویسی برای مراسم تسلیت و ترحیم به عنوان یکی از رسوم مهم در فرهنگ ایرانی شناخته شده است. این رسم به دلیل تأثیرات مثبتی که در جامعه داشته، توسعه یافته و امروزه با پیشرفت صنعت چاپ تبدیل به بنرهای ارزان قیمت تر و با کیفیت و سرعت بیشتر شده است.

بنر تسلیت و ترحیم در فرهنگ ایرانی چند کاربرد دارد. این بنرها برای اعلام خبر فوت فرد، اطلاع رسانی درباره مراسم تشییع و ترحیم، تقدیر و تشکر از حضور و همدردی دوستان و آشنایان و ابراز تسلیت و همدردی باخانواده متوفی به کار می‌رود.

اصول طراحی طرح لایه باز بنر تسلیت و ترحیم خوب شامل عناصر مختلفی همچون عنوان، متن، عکس، رنگ‌ها و فونت مناسب و تدوین محتوا است. به عنوان مثال، عنوان باید شامل عنوان خانوده محترم مرحوم، نام  فرد فوت شده و خانواده تسلیت گوینده یا اعلام کننده باشد. متن طرح بنر تسلیت و ترحیم باید شامل متنی سوزناک و سرشار از همدردی برای خانواده مرحوم باشد که از زبان تسلیت گویندگان گفته می شود. استفاده از عکس ها و نمادهای ترحیم مانند گل و شمع و طرح ها و تذهیب های اسلامی و پارسی در بنر تسلیت و ترحیم به عنوان یکی از اصول طراحی مهم است. رنگ‌ها و فونت مناسب نیز بسیار مهم است. تدوین محتوای بنر نیز باید به گونه‌ای باشد که احساسات و ارتباط خانواده و دوستان با فرد متوفی را به خوبی منعکس کند.

سایر نمونه کارها
فایل های مشابه
طرح بنر تسلیت و ترحیم 3 متری لایه باز 171
طرح بنر تسلیت و ترحیم 3 متری لایه باز 170
طرح بنر تسلیت و ترحیم 3 متری لایه باز 169
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
28 فروردین 1403
نرم‌افزار مورد نیاز:
Adobe Photoshop
فرمت فایل:
PSD