فایل لایه باز قالب آماده افترافکت - موشن گرافیک
توضیحات

موشن گرافیک تبلیغاتی ؛ به‌طور حتم هر فعال اقتصادی و هر تولیدکننده کالا یا خدمات، دائماً به دنبال شیوه‌های مؤثری برای شناساندن برند خود به مخاطبان و معرفی محصول تولید خود است تا بتواند از این طریق فروش خود را افزایش دهد. مشتری هسته‌ی اصلی هر کسب‌وکاری است و نحوه ارتباط ما با مشتری تأثیر مستقیمی بر روی میزان فروشمان خواهد داشت. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و افزایش راه‌های ارتباطی، مسیرهای مختلفی برای ایجاد ارتباط با مشتری فراهم‌شده است که برحسب نیاز می‌توان یکی از آن‌ها را برای تبلیغات انتخاب کرد.

امروز، با گسترش فضای مجازی و پیشرفت فناوری ارتباطات، اینترنت به رقیبی جدی برای رسانه‌های سنتی در عرصه بازرگانی و تبلیغات بدل شده است. تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و در سایت‌ها، یعنی در بستر اینترنت، ساده‌تر، به‌صرفه‌تر و حتی مؤثرتر از تبلیغ در سایر مدیا و نشریات است. یکی از شیوه‌های بسیار مؤثر تبلیغات که این روزها بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار دارد، استفاده از هنر موشن گرافیک است.

 

موشن گرافیک چیست؟

موشن گرافیک گونه‌ای از انیمیشن است که در آن تصاویر گرافیکی، با استفاده از نرم‌افزارهای کامپیوتری، متحرک‌سازی می‌شوند. متن و صدا، در کنار تصاویر گرافیکی متحرک، اجزا دیگر یک موشن گرافیک هستند.

موشن گرافیک در مبحث تبلیغات و برندیگ بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد. ازآنجاکه مخاطبان گرایش بیشتری به دیدن محتواهای تصویری، به‌ویژه انواع انیمیشنی آن نسبت به محتواهای متنی و یا صوتی، دارند استفاده از فرمت موشن گرافیک تبلیغاتی برای هر کسب‌وکاری یک برگ برنده به حساب می‌آید.

بر اساس آمار‌ها بیشتر مخاطبان تا ۸۰ درصدِ یک محتوای ویدئویی را نگاه می‌کنند، درحالی‌که این نسبت برای محتواهای متنی بسیار پایین‌تر است و همین موضوع نشان می‌دهد که عرصه تبلیغات به‌صورت روزافزون به فرم‌هایی مانند موشن گرافیک تبلیغاتی وابسته‌تر می‌شود.

 

کاربرد موشن گرافیک

به‌طورکلی موشن گرافیک برای این موارد به کار گرفته می‌شود:

·        تبلیغات و برندینگ

·        محتواهای آموزشی

·        فرهنگ‌سازی و انتقال پیام‌های آگاهی‌بخش اجتماعی

·        بیانِ یک داستان

·        تشریح یک موضوع پیچیده علمی یا سیاسی به ساده‌ترین شکل ممکن

 

استفاده از این نوع انیمیشن داری مزیت‌های بسیاری برای هر برندی است که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

·        افزایش فروش

·        بهبود سئو سایت

·        جذابیت بصری

·        به‌صرفه بودن اقتصادی

·        قابلیت اشتراک‌گذاری

·        امکان پخش در مدیا

سایر نمونه کارها
دانلود طرح لایه باز کارت ویزیت
دانلود طرح لایه باز کارت ویزیت
دانلود طرح لایه باز کارت ویزیت
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
28 فروردین 1403
نرم‌افزار مورد نیاز:
Adobe After Effects
فرمت فایل:
MP4 , AEP
ورژن:
قابل ویرایش با نرم افزار ادوبی افترافکت
حجم فایل:
1 مگابایت
رنگ:
زمینه رنگی با محتوای جذاب و تاثیرگذار