طرح گرافیکی و استوری اینستاگرام برای روز معلم 5
توضیحات

طرح گرافیکی و استوری اینستاگرام برای روز معلم 5

کاملا لایه باز و قابل تغییر در همه عناصر

طراحی شده با برنامه فتوشاپ با فرمت PSD

 

روز معلم، در جامعه‌ ایرانی با افتخار به نقش برجسته و مهم معلمان و گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهید مرتضی مطهری، معلم بزرگوار و شریف ایران اسلامی، همراه است. در این روز، به همه‌ معلمان کشور، که به عنوان راهنماهای روشنگری و پرورش دانش‌آموزان، بی‌دریغ و با عشق، در مسیر آموزش و پرورش قدم می‌گذارند، احترام و ارزش گذاشته می شود.

معلمان، عوامل کلیدی در تربیت نسل‌های جوان و ساختاردهی اندیشه‌ها و ارزش‌های اجتماعی هستند. آن‌ها با دانش و تجربه خود، نه‌تنها دانش‌آموزان را به سلاح علم مجهز می‌کنند، بلکه اخلاق و ارزش‌های انسانی نیز را در ذهن و قلب آن‌ها نهادینه می‌کنند. روز معلم، فرصتی است برای تقدیر و تجلیل از تلاش‌های بی‌وقفه معلمان عزیزی که در رشد و پرورش جامعه سهم بی‌بدیلی دارند.

این روز گرامی، بیش از ایجاد ارتباط بین مربی و شاگرد است؛ بلکه با نگاهی به سیره و سنت تاریخی ایران، همزمان با سالروز شهادت شهید آیت الله مرتضی مطهری، جایگاه ویژه‌ای پیدا می‌کند. شهید مطهری، با آموزه‌های انسانی و اسلامی، همواره تأکید داشت که تربیت و آموزش، بنیان اصلی توسعه‌ هر جامعه‌ای است و معلمان نقش اساسی در این راه دارند.

در روز معلم جامعه ایرانی به یاد می‌آورد که معلمان با زحمات و تلاش‌هایشان، نه‌تنها دانش‌آموزان را در مسیر رشد و پیشرفت قرار می‌دهند، بلکه برای انتقال ارزش‌ها، فرهنگ و تمدن به نسل‌های آینده، نقش اساسی و تأثیرگذاری دارند. این روز، فرصتی است تا جامعه به معلمان اهمیت ویژه‌ای بدهد و از زحماتشان سپاسگزاری کند.

روز معلم روز تجدید میثاق با آموزه‌های انقلاب اسلامی و میراث اندیشه‌های شهید مطهری و تأکید بر اهمیت آموزش و پرورش و تقدیر از نقش برجسته و پرمعنای معلمان است.

سایر نمونه کارها
فایل های مشابه
کارت تبریک و تراکت روز معلم و استاد
استوری تبریک روز معلم و استاد شماره 1
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
09 اردیبهشت 1403
نرم‌افزار مورد نیاز:
Adobe Photoshop
فرمت فایل:
PSD , JPG