دانلود طرح پوستر لایه باز تبلیغاتی
به همراه این محصول خریده‌داری شده‌اند
توضیحات

دانلود طرح پوستر لایه باز تبلیغاتی

 

طرح پوستر کاملا لایه باز تبلیغاتی مناسب طراحان گرافیک و عکاسان مبتدی و حرفه ایست، طراحان می‌توانند از این طرح کاملاً لایه باز برای طراحی طرح پست و استوری اینستاگرام و فیس‌بوک و غیره استفاده کرده و عکاسان می‌توانند با از این طرح‌ها در ویرایش تصاویر خود بهره ببرند.

 باید بدانیم که در عصر دیجیتالی امروز برای ایجاد برخی از انواع تبلیغات برای کسب‌وکارها می‌توان با ویرایش و ویرایش تصاویر لایه باز آماده انواع پوستر خلاقانه را طراحی کرد.

طرح لایه بار پوستر برای تبلیغ انواع کسب‌وکارها و معرفی انواع محصولات و خدمات و مشاغل آزاد و غیره طراحی و آماده‌شده است.

 

وب‌سایت افرا فایل تعداد زیادی فایل گرافیکی به‌صورت طرح لایه باز  را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. تمامی این فایل‌ها با قیمتی اندک و با کیفیتی بسیار بالا و معمولاً با فرمت‌های PSD و JPG است که خریدار می‌تواند آن‌ها را در قالب یک فایل زیپ شده همراه با فونت‌های بکار رفته در طرح دریافت کرده و متناسب با نیاز خود از آن‌ها استفاده کند. فقط کافی است دانشی اندک از نرم‌افزارهای گرافیکی داشته باشید تا متناسب‌سازی آن‌ها را با کسب‌وکار و تخصص خود انجام دهید.

 

آموزش استفاده از طرح لایه باز 

طرح لایه باز موجود در وب‌سایت افرا فایل به‌عنوان مرجع فروش طرح‌های گرافیکی لایه باز با فرمت PSD بوده و برای استفاده از این طرح لایه باز، بعد از خارج کردن از حالت زیپ، روی طرح لایه باز راست کلیک کرده و با نرم‌افزار فتوشاپ بازنمایید و ویرایش‌های لازم را به‌طور کاملاً اختصاصی برای کسب‌وکار خود انجام دهید.

 

وب‌سایت افرا فایل به عنوان مرجع فروش طرح های لایه باز گرافیکی

برای بازدید از دیگر محصولات من دروب‌سایت افرا فایل به عنوان مرجع فروش طرح های لایه باز گرافیکی  به لینک زیر مراجعه بفرمایید

مسعود بهنود | طراح گرافیک

سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
31 اردیبهشت 1403
نرم‌افزار مورد نیاز:
Adobe Photoshop
فرمت فایل:
PSD , JPG
ورژن:
قابل ویرایش با نرم افزار فتوشاپ
لایه باز:
بله
حجم فایل:
54 مگابایت
مد رنگی:
RGB
رنگ:
رنگ متنوع با محتوای مناسب
رزولوشن:
DPI 300
سایز:
4000 در 2600 پیکسل
ابعاد:
4000 در 2600 پیکسل