طرح لایه باز بنر کافی نت
توضیحات

طرح لایه باز بنر کافی نت یا طرح بنر خدمات اینترنتی با رنگ بندی ، سفید و طلایی و مشکی لایه باز در ابعاد ۳۰۰ در ۱2۰ سانتی متر و رزولیشن ۷۲ dpi با فرمت PSD طراحی گردیده است. در طرح بنر لایه باز از تصاویر با کیفیت ، ابزار شیپ ، وکتور ، پترن فتوشاپ و رنگ های گرادیانت استفاده شده که به زیبایی طرح بنر مشاغل افزوده است . چیدمان و قالب طرح به گونه ای قرار گرفته است که با تغییر تصاویر ، قابل استفاده در سایر مشاغل و کسب و کارها را نیز می باشد.

در طراحی این فایل از ابزار shape و smart object استفاده شده است ( ابزار شیپ و اسمارت آبجکت در بنر لایه باز این قابلیت را دارد که در صورت بزرگ کردن سایز طرح بنر ، هیچگونه افت کیفیتی بوجود نمی آید ) طرح بنر لایه باز قابل چاپ به صورت بنر ، فلکس ، استیکر و مش در دستگاه های چاپ لارج فرمت را دارد.

طرح‌های بنر لایه باز کافی نت، ابزارهای تبلیغاتی مهمی هستند که به صاحبان کسب‌وکارها امکان می‌دهند تا با استفاده از نرم‌افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ، تابلوها و بنرهای تبلیغاتی خود را به صورت حرفه‌ای ویرایش و شخصی‌سازی کنند. این طرح‌ها معمولاً در فرمت PSD ارائه می‌شوند و شامل لایه‌های قابل ویرایش هستند که کاربران می‌توانند متن، رنگ‌ها، تصاویر و سایر المان‌های گرافیکی را بر اساس نیازهای خود تغییر دهند. طرح‌های متنوعی برای کافی نت‌ها وجود دارد که شامل تابلو، استند، استیکر و پرچم‌های ساحلی می‌شود و به صورت آنلاین قابل خرید و دانلود هستند. این طرح‌ها به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا با طراحی جذاب و حرفه‌ای، توجه مشتریان را به خدمات خود جلب کنند و برند خود را به بهترین شکل معرفی نمایند.

سایر نمونه کارها
طرح لایه باز تراکت لوازم التحریر
طرح بنر تسلیت فوت پدر

طرح بنر تسلیت فوت پدر

فایل گرام فایل گرام

تاریخ انتشار: 17 شهریور 1403
طرح بنر لایه باز مشاور تحصیلی
فایل های مشابه
بنر استند کافی نت

بنر استند کافی نت

فایل گرام فایل گرام

تاریخ انتشار: 23 خرداد 1403
طرح لایه باز بنر کافی نت
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
17 خرداد 1403
تعداد فروش:
2
نرم‌افزار مورد نیاز:
Adobe Photoshop
فرمت فایل:
PSD
ورژن:
1.1
لایه باز:
بله
حجم فایل:
18 مگابایت
مد رنگی:
cmyk
رنگ:
سفید و مشکی
رزولوشن:
72
ابعاد:
300 *120
فونت مورد نیاز:
مربع _ یکان بخ