دانلود قالب لایه باز کاتالوگ مناسب تمامی مشاغل با دو ورژن فارسی و انگلیسی
توضیحات

دانلود قالب لایه باز کاتالوگ مناسب تمامی مشاغل با دو ورژن فارسی و انگلیسی

 

دانلود قالب لایه باز کاتالوگ مناسب تمامی مشاغل با دو ورژن فارسی و انگلیسی

 

طرح لایه باز کاتالوگ مناسب تمامی مشاغل زمانی کاربرد دارد که شما مالک کسب‌وکار و یا مشغول بیزنس و یا تولیدکننده و توزیع‌کننده محصول و مشاغلی از این قبیل هستید و قرار است در مورد تخصص و محصولات و یا بیزنس خود تبلیغات انجام دهید.

مهم نیست در حال گسترش چه کسب‌وکاری هستید، همواره راه‌های ابتکاری برای تبلیغات وجود دارد که ازجمله قدیمی‌ترین‌های آن‌ها، چاپ کاتالوگ است.

باید بدانیم که حتی در عصر دیجیتالی امروز هم برخی از انواع تبلیغات سنتی برای کسب‌وکارها می‌تواند مفید باشد و ازجمله آن‌ها می‌توان به انواع کاتالوگ  اشاره کرد.

 

وب‌سایت افرا فایل تعداد زیادی فایل گرافیکی به‌صورت طرح لایه باز  را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. تمامی این فایل‌ها با قیمتی اندک و با کیفیتی بسیار بالا و معمولاً با فرمت‌های PSD و JPG است که خریدار می‌تواند آن‌ها را در قالب یک فایل زیپ شده همراه با فونت‌های بکار رفته در طرح دریافت کرده و متناسب با نیاز خود از آن‌ها استفاده کند. فقط کافی است دانشی اندک از نرم‌افزارهای گرافیکی داشته باشید تا متناسب‌سازی آن‌ها را با کسب‌وکار و تخصص خود انجام دهید.

 

پوشــــــــــه فــــــــــونت

تمامی فونت‌های استفاده‌شده در طرح لایه باز برای راحتی کار شما در یک پوشه قرار داده‌شده تا بدون هیچ زحمتی به ابزارهای موردنیاز خود برای ویرایش طرح کاملاً لایه باز دسترسی داشته باشید. علاوه بر فونت‌های الزامی، فونت‌های مرتبط و زیبای اضافه‌ای هم در پوشهٔ فونت قرار دارد که شما با استفاده از آن‌ها نیز می‌توانید طرح کاملاً اختصاصی موردنظر خود را طراحی کنید.

 

آموزش استفاده از طرح لایه باز 

طرح لایه باز موجود در وب‌سایت افرا فایل به‌عنوان مرجع فروش طرح‌های گرافیکی لایه باز با فرمت PSD بوده و برای استفاده از این طرح لایه باز، بعد از خارج کردن از حالت زیپ، روی طرح لایه باز راست کلیک کرده و با نرم‌افزار فتوشاپ بازنمایید و ویرایش‌های لازم را به‌طور کاملاً اختصاصی برای کسب‌وکار خود انجام دهید.

 

وب‌سایت افرا فایل به عنوان مرجع فروش طرح های لایه باز گرافیکی

برای بازدید از دیگر محصولات من دروب‌سایت افرا فایل به عنوان مرجع فروش طرح های لایه باز گرافیکی  به لینک زیر مراجعه بفرمایید

مسعود بهنود | طراح گرافیک

سایر نمونه کارها
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
30 خرداد 1403
تعداد فروش:
3
نرم‌افزار مورد نیاز:
Adobe Photoshop
فرمت فایل:
PSD , JPG
ورژن:
قابل ویرایش با نرم افزار فتوشاپ
لایه باز:
بله
حجم فایل:
16 مگابایت
مد رنگی:
CMYK
رنگ:
زمینه رنگی با طراحی متناسب
رزولوشن:
300
سایز:
21 در 16 سانتیمتر
ابعاد:
21 در 16 سانتیمتر
فونت مورد نیاز:
در فایل زیپ موجود است