طرح بسته بندی محصول گیاهی آرایشی بهداشتی به همراه موکاپ لایه باز
توضیحات

فایل وکتور طرح روی جعبه و لیبل (برچسب) با طراحی مینیمال و گویا مناسب برای بسته بندی محصولات آرایشی بهداشتی و دارویی گیاهی:

فایل طرح روی جعبه بصورت وکتور با فرمت کورل دراو CDR ورژن 22 همراه با خروجی ایلاستریتور Ai و PDF  دارای مد رنگی استاندارد سازی شده CMYK بوده، در طراحی آن از سه رنگ پنتون با کدهای مشخص شده در طرح به اضافه رنگ مشکی همراه با تکنیک های پس از چاپ نقره کوب، یووی موضعی و ضرب برجسته موضعی و چاپ داخلی تکرنگ برای زیبایی هر چه بیشتر کار استفاده شده است. بهتر است متریال چاپی جعبه با سلفون مات یا مخملی سفارش داده شود. کیفیت فایل به علت برداری بودن و طراحی در نرم افزار کورل دراو نامحدود بوده و برای استفاده در چاپ افست حرفه ای و نیز انواع کارهای گرافیکی و تبلیغاتی مناسب است.

فایل طرح روی لیبل (برچسب) بصورت وکتور با فرمت کورل دراو CDR ورژن 22 همراه با خروجی ایلاستریتور Ai و PDF  دارای مد رنگی استاندارد سازی شده CMYK بوده، در طراحی آن از سه رنگ پنتون با کدهای مشخص شده در طرح به اضافه رنگ مشکی همراه با ماسک رنگ سفید استفاده شده است. بهتر است متریال چاپی لیبل از نوع متالایز نقره ای با سلفون مات یا مخملی سفارش داده شود تا خروجی نهایی هماهنگ با جعبه باشد. کیفیت فایل به علت برداری بودن و طراحی در نرم افزار کورل دراو نامحدود بوده و برای استفاده در چاپ فلکسو و روتوگراور حرفه ای و نیز انواع کارهای گرافیکی و تبلیغاتی مناسب است.

این مجموعه برای راحتی ارائه پیش نمایش سه بعدی پس از چاپ بسته بندی شامل یک فایل موکاپ یا پیکرنما با فرمت فتوشاپ PSD و دارای مد رنگی  RGB میباشد.

تمامی اجزای طرحهای مربوط به جعبه و لیبل لایه باز و قابل تغییر در نرم افزارهای کورل دراو و ایلاستریتور میباشند.

تمامی اجزای طرح موکاپ لایه باز و قابل تغییر در نرم افزارفتوشاپ میباشد.

سایر نمونه کارها
فایل های مشابه
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
12 تیر 1403
نرم‌افزار مورد نیاز:
Adobe Photoshop , Adobe Illustrator , CorelDRAW
فرمت فایل:
PSD , AI , CDR , PDF
ورژن:
Corel Draw Version 22
لایه باز:
بله
حجم فایل:
54 مگابایت
مد رنگی:
CMYK با Pantone
رنگ:
بنفش، سبز و آبی
رزولوشن:
300
سایز:
نامحدود
ابعاد:
جعبه 29 در 29 در 115 میلیمتر - لیبل 47 در 70 میلیمتر
فونت مورد نیاز:
iransans