پست و استوری لایه باز بیزنس های آنلاین
توضیحات

پست و استوری لایه باز بیزنس های آنلاین با توجه به قدرت و تاثیر شبکه های اجتماعی ، از جمله اینستاگرام . موردی که شما رو از رقبا متمایز میکنه داشتن گرافیک به سبک روز می باشد . ما با طراحی به سبک حرفه ای حس اعتماد و حرفه ای بودن رو به مخاطب هدف شما منتقل می کنیم . بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی و اساتید لازمه کارشون داشتن محتوای و قالب های گرافیکی خوب می باشد که به لطف طرح های لایه باز این امر ، سریع و کم هزینه در اختیار مخاطب  قرار گرفته است .

طرح لایه بازپست و استوری لایه باز بیزنس های آنلاین با رعایت روانشناسی رنگ و چیدمان متن به یک طرح چشم نواز تبدیل شده که می تونید متن ، و موضوع دلخواه خودتون رو جایگزین کنید و تاثیر مثبت گرافیک  حرفه ای رو در روند و پیشرفت حرفه خودتون مشاهده کنید .

تمام عناصر به کار گرفته در این طرح از جمله رنگ، متن ، تصاویر ، و پس زمینه قابل تغییر به سلیقه شما می باشد . سبک پست و استوری لایه باز بیزنس های آنلاین گلس مورفیسم یا طرح یخی می باشد که زیبایی چشم گیری به طرح داده است . که اندازه بلر این طرح قابل زیاد و کم می باشد .

این طرح پست و استوری لایه باز بیزنس های آنلاین محدود به موضوع خاص نیست شما می تونید هر رشته که فعالیت دارین طرحتون رو شخص سازی کنید به عنوان مثال اساتید زبان خارجی ، بازارهای مالی ، کلاس های خصوصی ، و ...

در دنیای دیجیتال امروز، داشتن پست‌ها و استوری‌های حرفه‌ای برای بیزنس‌های آنلاین اهمیت فراوانی دارد. با استفاده از قالب‌های لایه‌باز، کسب‌وکارها می‌توانند به راحتی محتوای تبلیغاتی خود را با سلیقه و نیازهای خاص خود سفارشی‌سازی کنند. این قالب‌ها اغلب شامل امکاناتی مانند تغییر نوشته‌ها، افزودن تصاویر و تنظیم رنگ‌ها هستند، که امکان ایجاد طرح‌های منحصربه‌فرد را فراهم می‌آورد. برای مثال، سرویس‌هایی مانند دومینگو امکان طراحی پست‌های اینستاگرام، کارت‌های ویزیت، بنرهای تبلیغاتی و بسیاری موارد دیگر را در کمتر از ده دقیقه فراهم می‌کنند. همچنین، مجموعه‌هایی وجود دارند که مخصوص پیج‌های بیزنسی طراحی شده‌اند و امکان طراحی پست و استوری‌های جذاب را می‌دهند. این ابزارها به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا در فضای رقابتی امروز برجسته شوند و توجه مخاطبین خود را به خود جلب کنند.

سایر نمونه کارها
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
13 تیر 1403
نرم‌افزار مورد نیاز:
Adobe Photoshop
فرمت فایل:
PSD
ورژن:
1.1
لایه باز:
بله
حجم فایل:
120 مگابایت
مد رنگی:
RGB
رنگ:
گرادینت به سبک گلس مورفیسم
رزولوشن:
300
ابعاد:
1080 در 1080 پست و 1920 در 1080 استوری
فونت مورد نیاز:
یکان بخ