طرح بسته بندی اسپری ضد پشه و دافع حشرات گیاهی
توضیحات

فایل وکتور طرح روی جعبه و لیبل (برچسب) با طراحی مینیمال و گویا مناسب برای بسته بندی محصولات دافع حشرات و ضد پشه گیاهی:

فایل طرح روی جعبه بصورت وکتور با فرمت کورل دراو CDR ورژن 22 همراه با خروجی ایلاستریتور Ai و PDF  دارای مد رنگی استاندارد سازی شده CMYK بوده، در طراحی آن از یک رنگ پنتون سبز با کد مشخص شده در طرح به اضافه چهار رنگ اصلی چاپ CMYK همراه با تکنیک پس از چاپ ضرب برجسته موضعی و چاپ داخلی تکرنگ دارای بروشور برای زیبایی و کارایی هر چه بیشتر استفاده شده است. بهتر است متریال چاپی جعبه با سلفون براق سفارش داده شود. کیفیت فایل به علت برداری بودن و طراحی در نرم افزار کورل دراو نامحدود بوده و برای استفاده در چاپ افست حرفه ای و نیز انواع کارهای گرافیکی و تبلیغاتی مناسب است.

فایل طرح روی لیبل (برچسب روی ظرف محصول) بیضی شکل، بصورت وکتور با فرمت کورل دراو CDR ورژن 22 همراه با خروجی ایلاستریتور Ai و PDF  دارای مد رنگی استاندارد سازی شده CMYK بوده، در طراحی آن از یک رنگ پنتون سبز با کد مشخص شده در طرح به اضافه چهار رنگ اصلی چاپ CMYK هماهنگ با ترکیب رنگ بکار رفته در جعبه، استفاده شده است. بهتر است متریال چاپی لیبل نیز با سلفون براق سفارش داده شود. کیفیت فایل به علت برداری بودن و طراحی در نرم افزار کورل دراو نامحدود بوده و برای استفاده در چاپ افست حرفه ای و نیز انواع کارهای گرافیکی و تبلیغاتی مناسب است.

تمامی اجزای طرحهای مربوط به جعبه و لیبل لایه باز و قابل تغییر در نرم افزارهای کورل دراو و ایلاستریتور میباشند.


نکته: این فایل وکتور است و برای استفاده به صورت لایه باز و قابل ویرایش، باید در نرم‌افزار ایلوستریتور (Illustrator) در کامپیوتر باز شود، در فتوشاپ و نرم‌افزارهای دیگر بدون لایه و غیرقابل ویرایش است.

فایل های مشابه
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
17 تیر 1403
نرم‌افزار مورد نیاز:
Adobe Illustrator , CorelDRAW
فرمت فایل:
AI , CDR , PDF
ورژن:
Corel Draw Version 22
لایه باز:
بله
حجم فایل:
21 مگابایت
مد رنگی:
CMYK با Pantone
رنگ:
Pantone 2423C + CMYK
رزولوشن:
300
سایز:
نامحدود
ابعاد:
جعبه 35 در 50 در 120 میلیمتر - لیبل 43 در 63 میلیمتر
فونت مورد نیاز:
iransans