مدل سه بعدی گچبری طاووس طرح 14
توضیحات

مدل سه بعدی گچبری طاووس طرح 14

مدل سه بعدی گچبری طاووس به قلم و طرح سرکار خانم پگاه حامد میباشد که با اجازه ایشان شبیه سازی سه بعدی شده است. الگوی کلی این طرح بر اساس نقوش گچبری سنتی ایرانی که در میان آنان طرح طاووس جایگاه ویژه ای دارد بوده است. در بناهای تاریخی ایرانی طرح طاووس با اشکال و حالت های مختلف بالهای آن وجود دارد. که در تزیینات بناها مانند لچکی بالای طاق نماها نیز به کار برده شده است. شما با خرید این محصول مدل سه بعدی گچبری با فرمت max نسخه 2015 و همچنین فایل نقشه گچبری طرح دو بعدی آن را به فرمت dwg نسخه 2007 دریافت میکنید. این طرح با روش spline خطوط دور شکل طراحی شده و سطح آن در مدل سه بعدی سگمنت و ضلع ندارد پس برای استفاده در روی سطوح تخت مناسب است و برای سطوح منحنی مناسب نیست. چنانچه سوالی درباره این محصول داشتید میتوانید به ایمیل من (سبحان حامد) به نشانی alast.1372@gmail.com  پیام خود را ارسال نمایید. 

 

با چه روش هایی میتوان از این طرح گچبری سنتی استفاده نمود؟

شما میتوانید با خرید و دانلود طرح گچبری سنتی شماره 11 از آن در شبیه سازی سه بعدی در نرم افزار تری دی مکس و یا با تبدیل فرمت مکس و یا توکد و سپس وارد کردن آن در سایر نرم افزارهای سه بعدی از این طرح گچبری سنتی در پروژه های معماری خود استفاده نمایید. اگر در زمینه  طراحی و نقشه کشی فعالیت میکنید میتوانید از فایل دو بعدی این طرح در نرم افزار اتوکد بهره ببرید. چنانچه از سایر نرم افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ برای تولید تصاویر و عکس های گرافیکی و هنری استفاده میکنید میتوانید این طرح گچبری سنتی و یا سایر محصولات مشابه محصول مرا با سایت های تبدیل فرمت dwg که مربوط به اتوکد میباشد به فرمت های وکتور مانند svg تبدیل کنید و در نرم افزار فتوشاپ و ... بدون افت کیفیت با بزرگ کردن طرح استفاده نمایید. چنانچه تبدیل این طرح سنتی به وکتور برای شما دشوار است میتوانید از طریق راه های ارتباطی به من پیام دهید تا پس از دریافت هزینه اندک وکتور آن را برای شما آماده نمایم.

 

از شما بازدیدکنندگان گرامی دعوت میکنم از سایر محصولات من نیز دیدن نمایید. برای بازدید سایر محصولات میتوانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

بازدید سایر محصولات من

 

پیش نمایش فایل

سایر نمونه کارها
آبجکت گچبری سنتی ایرانی طرح 13
آبجکت گچبری سنتی طرح 11
آبجکت گچبری حاشیه و کتیبه طرح 9
فایل های مشابه
آبجکت گچبری سنتی ایرانی طرح 13
آبجکت گچبری سنتی طرح 11
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
سبحان حامد
سبحان حامد فروشنده 08:41 - 21 تیر 1403

بازديدکنندگان گرامی چنانچه سوالی درباره این محصول دارید و یا سفارش مدلسازی دارید میتوانید به ایمیل من به نشانی alast.1372@gmail.com و یا سایر شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام که در پروفایل من نوشته شده پیام خود را ارسال نمایید.

اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
19 تیر 1403
نرم‌افزار مورد نیاز:
Autodesk 3ds , AutoCAD
فرمت فایل:
MAX , DWG
ورژن:
2015
حجم فایل:
29 مگابایت
Render:
v-ray
نرم افزار:
تری دی مکس و اتوکد
رنگ:
سفید و کرم