طرح لایه باز مجموعه پست 9 تایی اینستاگرام بسیار شیک و جذاب
توضیحات

طرح قالب 9 تایی پست اینستاگرام با لی اوت پازلی بصورت لایه باز و کاملا قابل ویرایش در نرم‌ افزار فتوشاپ طراحی شده است. در فایل لایه باز تمپلیت اینستاگرام، 9 پست برای اینستاگرام قرار دارد. اگر به دنبال طراحی شیک و جذاب برای پیج اینستاگرام هستید در خرید این فایل شک نکنید. 

آیتم های استفاده شده در طرح قالب پست ترکیبی اینستاگرام باکیفیت، قابل ویرایش، جابه‌جایی، تغییر سایز و تغییر رنگ هستند. همچنین تصاویر این فایل بصورت موکاپ هستند و شما میتوانید از همین تصاویر استفاده کرده و نمونه کارهای مد نظر را در آنها ( لپتاپ و موبایل ) موکاپ کنید.

لی اوت (Layout) در اینستاگرام به معنای چیدمان است که شکل و نوع چیدمان پست ها را نشان میدهد به طوری که پست ها نظم خاصی داشته باشند. مثلا همه پست ها دارای یک تم رنگی یکسان باشند یا تصاویر و ویدیوها به ترتیب خاصی پست شوند.

لی اوت پیج بسیار به رشد صفحه شما کمک می کند چون وقتی مخاطب وارد پیج شما می شود اولین چیزی که نظرش را جلب می کند نحوه چیدمان پست ها و شکل ظاهری پیج است.

چیدمان پازلی، مجموعه پست 9 تایی اینستاگرام است و برای پیج هایی مناسب است که محصول یا خدمات مشخصی را ارائه می دهند یا می خواهد کمپینی را اجرا کنند و برای جذب مخاطب از این چیدمان استفاده کنند.

مشخصات فایل:

  • ابعاد برحسب پیکسل :  1080 * 1080
  • تعداد طرح : 9 عدد
  • لایه ها گروه بندی شده است و به آسانی قابل تغییر هستند
  • مناسب برای پست اینستاگرام، واتساپ، تلگرام و..
  • مد رنگ:    RGB
  • رزولیشن:  300 dpi
  • psd  کاملا لایه باز
  •  قابل استفاده برای طراحان و کانون های تبلیغاتی

نکته: فایل لایه باز پست اینستاگرام قابل استفاده برای مشاغل و فروشگاه های مختلف می‌باشد و همچنین براحتی میتوانید با تغییر سایز استوری های همین طرح را طراحی کنید.

سایر نمونه کارها
فایل های مشابه
قالب استوری و ریلز ایستاگرام
پست مدرن اینستاگرام

پست مدرن اینستاگرام

افرا دیزاین افرا دیزاین

تاریخ انتشار: 04 شهریور 1403
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
10 مرداد 1403
نرم‌افزار مورد نیاز:
Adobe Photoshop
فرمت فایل:
PSD
لایه باز:
بله
مد رنگی:
RGB
رنگ:
سبز و کرم با قابلیت ویرایش رنگ
رزولوشن:
300
ابعاد:
1080 * 1080 پیکسل