دانلود طرح لایه باز فاکتور فروش قهوه
توضیحات

دانلود طرح لایه باز فاکتور فروش قهوه

 

فاکتور فروش قهوه، ابزاری است برای ارائه میزان فروش قهوه به خریدار، طرح لایه باز فاکتور فروش ارائه‌شده، یک قالب آماده است که با ویرایش متن آن می‌توانید فاکتور فروش مناسب برای کسب‌وکار خود طراحی کنید. این قالب کاملاً لایه باز شامل: فایل دوزبانه در فرمت Ai (قابل‌ویرایش با نرم‌افزار ایلاستریتور) به‌صورت وکتور بر روی سایت قرارگرفته است که می‌توانید نسبت به ویرایش و سفارشی‌سازی آن اقدام کنید.

طرح فاکتور فروش قهوه در سایز و ابعاد قالب 21×30 سانتی‌متر، با رزولوشن 300dpi و مد رنگی RGB است و مناسب جهت چاپ و پرینت روی انواع کاغد و مقوا و غیره مطابق باسلیقه و هزینه‌ی شما است.

فونت استفاده‌شده در طرح نیز در یک پوشه مخصوص ذخیره‌شده است که در صورت نیاز می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

وب‌سایت افرا فایل به‌عنوان مرجع دانلود فایل‌های گرافیکی، مجموعه‌ای است کامل از فایل‌های لایه باز و وکتور در تمامی موضوع‌ها و عناوین موردنیاز شما که محصولات خود را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد.


پوشه فونت

برای راحتی کار شما تمامی فونت‌های استفاده‌شده در این طرح در یک‌پوشه قرار داده شده تا بدون هیچ زحمتی به ابزارهای موردنیاز خود برای ویرایش طرح کاملاً لایه باز دسترسی داشته باشید. علاوه بر فونت‌های الزامی، فونت‌های مرتبط و زیبای اضافه‌ای هم در پوشهٔ فونت قرار دارد که شما با استفاده از آن‌ها نیز می‌توانید طرح کاملاً اختصاصی موردنظر خود را طراحی کنید.


آموزش استفاده فایل‌های خریداری‌شده

طرح خریداری‌شده کاملاً لایه باز و با فرمت PSD، EPS، Ai و Jpg  بوده که برای استفاده از این طرح لایه باز، بعد از خارج کردن آن از حالت زیپ، روی طرح لایه باز راست کلیک کرده و با نرم‌افزار فتوشاپ یا ایلستریتور (متناسب با فایل انتخاب‌شده) بازنمایید و ویرایش‌های لازم را به‌طور کاملاً اختصاصی برای کسب‌وکار خود انجام دهید.

 

وب‌سایت افرا فایل مرجع فروش فایل‌های لایه باز گرافیکی

 

برای بازدید از دیگر محصولات من در وب‌سایت افرا فایل به لینک زیر مراجعه بفرمایید

مسعود بهنود | طراح گرافیک


نکته: این فایل وکتور است و برای استفاده به صورت لایه باز و قابل ویرایش، باید در نرم‌افزار ایلوستریتور (Illustrator) در کامپیوتر باز شود، در فتوشاپ و نرم‌افزارهای دیگر بدون لایه و غیرقابل ویرایش است.

سایر نمونه کارها
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
16 مرداد 1403
تعداد فروش:
1
نرم‌افزار مورد نیاز:
Adobe Illustrator
فرمت فایل:
AI , EPS , JPG
ورژن:
قابل ویرایش با نرم افزار ایلاستریتور
لایه باز:
بله
حجم فایل:
5 مگابایت
مد رنگی:
RGB
رنگ:
زمینه رنگی جذاب با محتوای مرتبط
رزولوشن:
300 DPI
سایز:
21 در 30 سانتیمتر
ابعاد:
21 در 30 سانتیمتر
فونت مورد نیاز:
در فایل زیپ مجموعه فونت ها موجود است