طرح لایه باز کاتالوگ شرکتی مناسب تمامی مشاغل
توضیحات

طرح لایه باز کاتالوگ شرکتی مناسب تمامی مشاغل

 

ترکیب رنگ جذاب قهوه ای و نارنجی

 

فرمت: EPS

 

کاتالوگ چیست؟

کاتالوگ در واقع کتابچه ای است، در ابعاد و طرح های منحصر به فرد که به تعداد زیاد برای شما چاپ می شود و شما می توانید آن ها را در اختیار مخاطبین، مشتریان و همکاران خود قرار دهید تا آن ها بتوانند از این راه همیشه به اطلاعات لازم درباره محصولات و یا خدمات شما دسترسی داشته باشند و در صورت نیاز از امکانات کسب و کار شما را بهره برداری کنند و از طریق کاتالوگ با خدمات شما آشنا شوند. در کنار این موضوع، قابل توجه است که شما در هر صنفی که مشغول فعالیت هستید، همکاران و رقیبانی دارید که آن ها نیز ممکن است پیش از این سفارش داده باشند. بنابراین، این موضوع بسیار پر اهمیت است که شما باید کاتالوگ سفارشی خود را به گونه ای طراحی و انتخاب نمایید که بتواند در بین کاتالوگ سایرین، توجه بیننده ها را جلب کند و زمانی که خریداران یا مصرف کننده ها چندین کاتالوگ محصول در مقابل خود از شما و هم صنف های شما قرار داده اند، ابتدا کاتالوگ شما از جهت زیبایی بتواند جلب توجه کند و طراحی و عکس های کاتالوگ به قدری زیبا و اصولی باشد که او را جذب کند و مایل باشد تا شما را تا پایان آن مطالعه کند و ورق بزند.

کاتالوگ یک سند چاپی یا دیجیتالی است که فهرست یا نمایشی از محصولات، خدمات یا اطلاعات را به صورت یکپارچه و سازمان یافته ارائه می دهد. کاتالوگ ها معمولاً توسط مشاغل برای نمایش پیشنهادات خود به مشتریان بالقوه استفاده می شود تا آنها را به مشتریان ثابت و وفادار تبدیل کند. آنها به عنوان یک راهنمای مرجع جامع عمل می کنند و به افراد امکان می دهند مجموعه ای از خدمات یا محصولات را مرور کنند و تصمیمات آگاهانه ای در مورد خریدها یا سایر خدمات با کسب و کار بگیرند.

گستردگی تبلیغاتی که کاتالوگ چاپی دارد، شاید گزینه های دیگر تبلیغاتی از جمله تراکت یا طراحی بروشور نداشته باشد. شما با توجه به حجم محتوا و تصاویری که در اختیار دارید، می توانید آن را در هر تعداد صفحاتی که لازم داشته باشید سفارش دهید. اینکه محدودیتی در مقدار و تعداد صفحات ندارد، باعث می شود تا شما همه نکاتی که مایلید مخاطبین بدانند، را در اختیارشان بگذارید. با وجود این مطالب انواع چاپ کاتالوگ افست و دیجیتال باید بر اساس ترتیب و اصول درستی طراحی بشوند. نباید از متن های طولانی و کسل کننده در طراحی کاتالوگ استفاده کنید. هر آنچه که لازم است را به صورت تیتروار، مرتب و خلاصه در صفحات کاتالوگ جاگذاری نمایید. این نظم باعث می شود تا بیننده به راحتی بتواند بدون اینکه گیج بشود، به محصول یا خدماتی که نیاز دارد، دست پیدا کند و مشخصات آن را مطالعه کند. متن ها باید دقیقا همان مطالبی باشند که یک مشتری می خواهد نسبت به آن آگاه باشد، تا به راحتی پاسخ تمام سوالاتی که در ذهن خود دارد را در کاتالوگ بیاید. تصاویری که در طراحی استفاده می کنید، نقش بسیار زیادی در یک کاتالوگ با کیفیت دارد. کیفیت تصاویر باید بالا باشد و رنگ بندی مناسبی داشته باشد. علاوه بر آن بهتر است از تصاویری استفاده کنید که واقعی باشند. تا حس خوبی را به مشتری انتقال دهد و او بداند که دقیقاً می خواهد چه چیز را خریداری کند یا اینکه بداند خدمات سازمان شما در چه محیطی و یا با چه ابزاری صورت می گیرد. هنگام عکس برداری دقت داشته باشید که کادری که می خواهید انتخاب کنید، گویای ویژگی های آن محصول یا خدمات باشد. نشان دادن جزییات کمک می کند تا افراد بتوانند به خوبی نوع و عملکرد هر کالا یا خدمات را به خوبی احساس کنند و آگاهانه تصمیم گیری لازم برای خرید کاتالوگ داشته باشند. برای مثال به جز تصویر کلی از یک محصول که نشان دهنده ظاهر کلی آن است، بهتر است در طراحی جلد و صفحات کاتالوگ عکس هایی تهیه کنید که جزییات ظاهری، عملکرد، نحوه نصب، کاربرد، ابعاد، جنس، ویژگی ها و... را به بیننده نشان دهد. یا اگر ارائه دهنده خدمات هستید، تصاویر موجود در کاتالوگ شما لازم است محیط کار، پرسنل، کیفیت مجموعه، نوع خدمات، گستردگی کار و... را باید به چشم بیننده برساند، تا او بتواند خود را در آن محیط تصور کند.

 

 

ساخت کاتالوگ زمان زیادی را از شما میگیرد و شما تنها با پرداخت 21000تومان میتوانید ایت کاتالوگ شیک و جذاب را خریداری نمایید و در وقت خود صرفه جویی کنید.

 

 

 

 

 

 


نکته: این فایل وکتور است و برای استفاده به صورت لایه باز و قابل ویرایش، باید در نرم‌افزار ایلوستریتور (Illustrator) در کامپیوتر باز شود، در فتوشاپ و نرم‌افزارهای دیگر بدون لایه و غیرقابل ویرایش است.

سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
06 شهریور 1403
تعداد فروش:
1
نرم‌افزار مورد نیاز:
Adobe Illustrator
فرمت فایل:
EPS
لایه باز:
بله
حجم فایل:
1.5مگابایت