پکیج طرح لایه باز شب یلدا با دو فرمت PSD و Ai
به همراه این محصول خریده‌داری شده‌اند
توضیحات

طرح لایه باز شب یلدا

شب یلدا یکی از چندین جشن ایرانی است که در آن ایرانیان سراسر جهان به‌پاس پایان پائیز و آغاز فصل زمستان، بلندترین شب سال را جشن گرفته، به یکدیگر این شب را تبریک گفته و به شب‌نشینی و رقص و آواز و شعرخوانی و آتش‌افروزی می‌گذرانند.

به این مناسبت فرخنده مجموعه‌ای از طرح‌های گرافیکی با محوریت شب یلدا که شامل پوستر، بنر تبلیغاتی، پست و استوری اینستاگرام و بنر اینترنتی را با دو فرمت ویکتور قابل ویرایش با نرم‌افزار ایلاستریتور با پسوند Ai و لایه باز قابل‌ویرایش با نرم‌افزار فتوشاپ با پسوند PSD به‌صورت کاملاً حرفه‌ای و باکیفیت بالا با تایپوگرافی خاص و منحصربه‌فرد آماده و برای دانلود و استفاده در تبلیغات شخصی و برای رونق کسب‌وکار و بیزنستان در اختیارتان قرار داده‌شده است.

 

وب‌سایت افرا فایل به‌عنوان مرجع دانلود فایل‌های گرافیکی، مجموعه‌ای است کامل از فایل‌های لایه باز و وکتور در تمامی موضوع‌ها و عناوین موردنیاز شما که محصولات خود را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد.

 

پوشــــــــــــه فـــــــــــــــــــونت

برای راحتی کار شما تمامی فونت‌های استفاده‌شده در این طرح در یک‌پوشه قرار داده‌شده تا بدون هیچ زحمتی به ابزارهای موردنیاز خود برای ویرایش طرح دسترسی داشته باشید. علاوه بر فونت‌های الزامی، فونت‌های مرتبط و زیبای اضافه‌ای هم در پوشهٔ فونت قرار دارد که شما با استفاده از آن‌ها نیز می‌توانید طرح کاملاً اختصاصی موردنظر خود را طراحی کنید.

 

آموزش استفاده فایل‌های خریداری‌شده

طرح خریداری‌شده کاملاً لایه باز و با فرمت PSD و Ai بوده که برای استفاده از طرح لایه باز، بعد از خارج کردن آن از حالت زیپ، روی طرح لایه باز راست کلیک کرده و با نرم‌افزار فتوشاپ یا ایلستریتور (متناسب با فایل انتخاب‌شده) بازنمایید و ویرایش‌های لازم را به‌طور کاملاً اختصاصی برای کسب‌وکار خود انجام دهید.

 

وب‌سایت افرا فایل مرجع فروش فایل های لایه باز گرافیکی 

برای بازدید از دیگر محصولات من در وب‌سایت افرا فایل به لینک زیر مراجعه بفرمایید.

 

مسعود بهنود | طراح گرافیک

سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
19 مهر 1403
نرم‌افزار مورد نیاز:
Adobe Photoshop , Adobe Illustrator
فرمت فایل:
PSD , AI , JPG
ورژن:
قابل ویرایش با نرم افزار فتوشاپ و ایلاستریتور
لایه باز:
بله
حجم فایل:
10 مگابایت
مد رنگی:
RGB
رنگ:
تنوع رنگی جذاب متناسب با طرح
رزولوشن:
300 DPI
ابعاد:
پوستر 21در 30 سانتی متر، بنر تبلیغاتی 130 در 75 سانتی متر، پست اینستاگرام 2000 در 2000 پیکسل، ایتوری اینستاگرام 1920 در 1080 پیکل و بنر اینترنتی 800 در 320 پیکسل
فونت مورد نیاز:
فونت های مربوط به طرح در پوشه ای با همین نام موجود است