قالب لایه باز جشنواره فروش اینستاگرام
توضیحات

قالب لایه باز وکتور پست و استوری اینستاگرام:

عناصر این محصول ترکیبی از المان های گرافیکی و نوشتاری، مخصوص پست و استوری اینستاگرام می باشد.  

 

قالب اینستاگرام

بدون شک از قدرت شبکه اجتماعی اینستاگرام باخبر هستید و می دانید این شبکه یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران و جهان است که امروزه کسب و کار های بزرگ و کوچک فعالیت بازاریابی خود را از طریق این ابزار هوشمند، به بهترین شکل ممکن انجام می دهند اما برای داشتن ارتباط بیشتر با مخاطبان و جذب آن ها نیاز به طراحی قالب پست اینستاگرام خواهیم داشت تا بتوانیم بازاریابی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.  

قالب پست اینستاگرام چیست؟

اگر شما نیز همانند برند های معتبر داخلی و خارجی قصد دارید در ذهن مخاطبان خود نقش ببندید. حتما باید از قالب پست مخصوص برند خود استفاده کنید. در این بین نماد رنگ و طرح می تواند کسب و کار شما را به جهانی شدن تبدیل کند. به عنوان مثال برند ایرانسل که یکی از محبوب ترین برند های ایرانی است، از قالب پست های به رنگ زرد سازمانی استفاده می کند و این رنگ، تداعی گر برند ایرانسل است. اگر سری به صفحه اینستاگرامی دیجی کالا بزنید، متوجه خواهید شد که این برند از رنگ و تم سازمانی مخصوص و منحصر به فرد خود استفاده می کند که این موضوع باعث افزایش محبوبیت و همچنین برندینگ این مجموعه خواهد شد. از این رو استفاده از قالب پست اینستاگرام که مخصوص برند و مجموعه شما باشد می تواند کمک قابل توجه ای به رشد شما در بازار و همچنین در میان رقبا داشته باشد.  

بررسی تعریف کامل قالب پست اینستاگرام

اما در واقع، قالب پست اینستاگرام نوعی از تم و یا قالب های آماده ای است. که توسط بهترین و خلاق ترین متخصصان طراحی گرافیک تولید شده است. این طراحان با استفاده از ابزار های گرافیکی همچون فتوشاپ یا ایلوستریتور و حتی افترافکت و پریمیر طرح های جالبی را با استفاده از اصول اولیه و ترکیب رنگ ها خلق نموده اند. که شما می توانید بخشی از این طرح ها را رایگان و همچنین بخشی از آن را به صورت پولی دریافت کنید.  

چه زمانی استفاده از آنها توصیه می شود؟

استفاده از قابل پست ها در اینستاگرام زمانی توصیه می شود که شما دانش کافی ای برای خلق آن توسط ابزار های گرافیکی را نخواهید داشت. البته تنها کار با نرم افزار های گرافیکی برای خلق یک قالب پست کافی نیست. در برخی از مواقع شما باید بتوانید با ترکیب رنگ ها، قالب پست های خلاقانه ای تولید کنید. که این موضوع نیاز به تجربه و بعضا تخصص دارد. با این حال قالب های آماده رایگان در اختیار شما قرار خواهند گرفت. تا بتوانید در کمترین زمان ممکن، بهترین نتیجه را دریافت کنید.  

آشنایی با انواع قالب پست های اینستاگرامی

همان طور که می دانید حوزه های کاری بسیار متنوع و مختلف هستند. از این رو قالب پست ها نیز از این مشخصه پیروی می کنند. نکته ای که باید در هنگام دانلود قالب اینستاگرام لایه باز رایگان به آن توجه داشته باشید، این است. که حتما طرح و یا قالب پستی که انتخاب می کنید. باید متناسب با نوع کسب و کار شما و با توجه به طیف رنگی و مفهوم آن باشد.

 

نیلزپیک با هدف ارائه بهترین و با کیفیت ترین فایل ها در زمینه های مختلف با هزینه مناسب در اختیار شما طراحی شده

 


نکته: این فایل وکتور است و برای استفاده به صورت لایه باز و قابل ویرایش، باید در نرم‌افزار ایلوستریتور (Illustrator) در کامپیوتر باز شود، در فتوشاپ و نرم‌افزارهای دیگر بدون لایه و غیرقابل ویرایش است.

سایر نمونه کارها
فایل های مشابه
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
03 دی 1401
نرم‌افزار مورد نیاز:
Adobe Illustrator
فرمت فایل:
AI