طرح استوری و طرح گرافیکی برای روز ولنتاین 1
توضیحات

طرح لایه باز استوری و پست برای ولنتاین

valentine day story

کاملا لایه باز و قابل تغییر با برنامه فتوشاپ PSD

 

روز ولنتاین به عنوان جشن بین‌المللی عشق در سراسر جهان  هر سال در تاریخ ۱۴ فوریه (25 بهمن در تقویم شمسی) جشن گرفته می‌شود.

این روز ریشه‌های خود را در تاریخ و فرهنگ‌های مختلف دارد. فلسفه روز ولنتاین به نوعی نماد عشق و ارتباطات عاطفی است. این روز نشان دهنده ارجاع به نوعی از ارتباطات میان دو نفر است که ممکن است در قالب رابطهٔ عاشقانه یا دوستی صمیمی باشد. روز ولنتاین به عنوان یک فرصت برای بیان عشق و محبت به یکدیگر، همراه با تبادل هدایا است.

جشن‌های مخصوص روز ولنتاین به صورت متنوعی در سراسر جهان برگزار می‌شوند. این جشن‌ها شامل ارسال کارت‌های تبریک، هدایای عاشقانه مانند گل، شکلات و نوشیدنی‌های رمانتیک، برگزاری مراسم ازدواج و نامزدی و همچنین برگزاری مهمانی‌ها و ساعات شادی با عزیزان می‌شوند.

استوری اینستاگرام یکی از روش‌های محبوب برای ارسال تبریک ولنتاین است. با استفاده از قابلیت‌ها و ابزارهای مختلف استوری، می‌توانید پیام‌ها و تصاویر عاشقانه را با دنیای اطرافتان به اشتراک بگذارید. برای طراحی استوری ولنتاین موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1. انتخاب موضوع متناسب با روز ولنتاین مانند عشق، رمانتیک، دوستی و ارتباطات عاطفی.
2. استفاده از رنگ‌های عاشقانه و رمانتیک مانند قرمز، صورتی و سفید.
3. اضافه کردن الگوها و اشکال دلخواه به استوری.
4. استفاده از تصاویر زیبا و جذاب مرتبط با موضوع.
5. افزودن متن‌های عاشقانه، اشعار و نقل قول‌های مرتبط با عشق و روز ولنتاین.
6. استفاده از استیکرهای مرتبط با روز ولنتاین.
7.اضافه کردن افکت‌ها و فیلترهای ویژه به تصاویر و ویدئوهای استوری.

برای طراحی استوری ولنتاین، بهتر است از طرح‌بندی ساده و جذاب استفاده کنید، تا پیام شما به خوبی به مخاطبان منتقل شود. همچنین، به یاد داشته باشید که تصاویر و متن‌های استوری شما باید خلاقانه، احساسی و جذاب باشند تا توجه مخاطبان را به خود جلب کنند.

 با استفاده از خلاقیت و طراحی منحصر به فرد خود، استوری‌های ولنتاین خود را ایجاد کنید و با دوستان و عزیزان خود به اشتراک بگذارید. همچنین، به یاد داشته باشید که روز ولنتاین فقط یک روز نیست، بلکه می‌توانید در تمام سال با عشق و احترام به یکدیگر روز ولنتاین را جشن بگیرید.

سایر نمونه کارها
طرح لایه باز پست اسلایدی اینستاگرام 3432
طرح لایه باز آگهی ترحیم و آگهی فوت 4531
طرح لایه باز پست اسلایدی اینستاگرام 3431
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
23 بهمن 1401
نرم‌افزار مورد نیاز:
Adobe Photoshop
فرمت فایل:
PSD