دانلود آبجکت گچبری با نقوش ایرانی
توضیحات

 

 

آبجکت گچبری با نقوش ایرانی

آبجکت گچبری با نقوش ایرانی از مجموعه و سری آبجکت های گچبری با نقوش سنتی استفاده شده در هنر ایرانی از جمله طراحی فرش میباشد. طرح اولیه و دو بعدی کار برگرفته از سری طرح های استاد محمدرضا هنرور در کتاب پیچش زرین میباشد که با اجازه ایشان مدلسازی گردیده است. مجموعه اول آبجکت گچبری ایرانی دارای دو طرح لچکی یک شمسه و دو حاشیه میباشد. که با تکرار طرح حاشیه و یا سایر طرح و نیز چینش های مختلف میتوان طرح های گوناگونی را ایجاد کرد. این آبجکت سنتی با نرم افزار تری دی مکس طراحی شده و در نسخه سال 2017 ذخیره شده است. موتور رندر آن وی ری نسخه 5 و آپدیت 2.2 میباشد. آبجکت ها reset xform شده اند و واحد فایل تری دی مکس آبجکت تزیینات گچی سانتی متر میباشد. در صورتی که سوال در خصوص این محصول داشتید میتوانید در بخش نظرات و یا از طریق راه های ارتباطی در پروفایل من سوال خود را ارسال نمایید

 

((برای مشاهده سایر نمونه کارهای من مانند صحنه آماده خانه سنتی ، پنجره ارسی، صحنه آماده آشپزخانه با کابینت کلاسیک، آبجکت انسان و سازهای موسیقی و ... میتوانید از پروفایل من دیدن نمایید.))

 

ورژن فایل های مکس

اگر محصولی را با ورژن پایین تر فایل مکس نیاز داشتید در ایمیل پیام دهید تا نسخه 2015 برای شما تهیه و ارسال شود(نهایتا تا 72 ساعت زمان نیاز دارد.) در آینده تلاش خواهد شد تمامی محصولات به نسخه 2015 تری دی مکس تغییر یابند.

سایر نمونه کارها
صحنه آماده رستوران سنتی

صحنه آماده رستوران سنتی

سبحان حامد سبحان حامد

تاریخ انتشار: 07 فروردین 1403
دانلود صحنه آماده هشتی رسمی بندی
آبجکت قطاربندی و گره چینی
فایل های مشابه
مقرنس طاقچه

مقرنس طاقچه

سبحان حامد سبحان حامد

تاریخ انتشار: 19 دی 1402
آبجکت سرستون تردی مکس

آبجکت سرستون تردی مکس

hadi alamara hadi alamara

تاریخ انتشار: 04 مهر 1402
classic dtail

classic dtail

Seyyed Mohammad Hossein Hoseini Seyyed Mohammad Hossein Hoseini

تاریخ انتشار: 28 شهریور 1402
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
سبحان حامد
سبحان حامد فروشنده 13:16 - 26 خرداد 1402

برای مشاهده و خرید سایر محصولات من مانند مدل و صحنه سه بعدی آماده خانه تاریخی و سنتی، پنجره سنتی ارسی ، سازهای موسیقی ایرانی آبجکت انسان، فایل تور مجازی نمایشگاه هنری و ... میتوانید بر روی پروفایل من کلیک کنید.

سبحان حامد
سبحان حامد فروشنده 18:16 - 01 فروردین 1402

علاقمندان به گچبری با نقوش ایرانی میتوانند صفحه اینستاگرام مرا دنبال کنند تا از آبجکت های گچبری جدید که مدلسازی خواهد شد مطلع شوند.

اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
16 اسفند 1401
تعداد فروش:
3
نرم‌افزار مورد نیاز:
Autodesk 3ds
فرمت فایل:
MAX
ورژن:
2017
حجم فایل:
147 مگابایت
Render:
وی ری
نرم افزار:
تری دی مکس
رنگ:
کرم و آبی لاجوردی