تقویم رومیزی نوروز 1402 کاملا لایه باز چندکاربره مناسب تمامی مشاغل
توضیحات

طرح تقویم رومیزی لایه باز قابل استفاده برای تمامی مشاغل

تقویم رومیزی نوروز 1402 کاملا لایه باز چندکاربره مناسب تمامی مشاغل که با فرمت رنگی CMYK و 300 Dpi برای دانلود در اختیار شما قرار گرفته است مناسب تمامی مشاغل و صنوف به صورتی که به آسانی با تغییراتی جزئی که شامل تغییر در آرم، نام، آدرس و مشخصات کسب و کار شماست با هزینه ای اندک قابل چاپ است.

 

تقویم رومیزی نوروز 1402 کاملا لایه باز چندکاربره مناسب تمامی مشاغل همانطور که در تصاویر مشاهده می فرمایید دارای سه وجه است که شامل تقویم شش ماهه در دو وجه آن و در وجه سوم تاریخ و مشخصات شما قابل درج است.

 

تقویم رومیزی نوروز 1402 یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی برا کسب و کار شماست که علاوه بر مورد مصرف بودن به مدت یکسال قابل استفاده است.

تقویم رومیزی نوروز چندکاربره که در وب‌سایت افرا فایل به عنوان مرجع کاملی از طرح های لایه باز، قالب ها و ابزارهای طراحی وب سایت قرار گرفته است.

برای بازدید از دیگر محصولات من در وب‌سایت افرا فایل به لینک زیر مراجعه بفرمایید.
مسعود بهنود | طراح گرافیک
آموزش تغییر در طرح تقویم رومیزی نوروز 1402 کاملا لایه باز چندکاربره مناسب تمامی مشاغل
طرح تقویم دارای دو بخش کلی است که برای متناسب سازی با کسب و کار خود باید آن دو قسمت تغییر کند.
پس از دانلود و باز کردن فایل در محیط فتوشاپ لازم است به بخش لایه ها مراجعه کرده و تغییرات را مطابق توضیحات زیر انجام دهید.
- بخش مطالب : شامل نام تجاری شما، آدرس و توضیحات و آدرس وبسایت و دیگر مشخصات قابل ذکر بر حسب نیاز و سلیقه ی شماست که با انتخاب لایه و تایپ ساده در محیط فتوشاپ قابل انجام است.
- بخش تصاویر : در این بخش به آسانی و بدون نیاز به تخصص طراحی گرافیک و حتی دانستن حرفه ای فتوشاپ میتوانید تغییرات خود را اعمال نمایید. به این صورت که در قسمت سمت راست و پایین تصویر مورد نظر در لایه ی مخصوص به آن علامتی را مشاهده می نمایید، با دوبار کلیک بر روی آن پنجره ی جدیدی در فتوشاپ باز می شود. تصویر مورد نظر خود را که متناسب با کسب و کارو شغل خود است را داخل این لایه کپی کرده و لایه ی قبلی را دلیت یا با دکمه Ctrl+E لایه ها را یکی کنید، حال فایل را سیو کرده Ctrl+S و این پنجره را ببندید. مشاهده خواهید کرد که تصویر انتخابی شما جایگزین تصویر پیشفرض شده است. به همین آسانی
- تغییر در تقویم : در لایه های تقویم که به صورت وکتور و از محیط ایلستریتور در فتوشاپ قرار گرفته است، با دوبار کلیک در قسمت سمت راست و پایین لایه ی مخصوص تقویم ماه مورد نظر، لایه ی انتخابی در محیط ایلستریتور باز شده و شما می توانید تمامی تغییرات مورد نظر خود را آنجا اعمال کنید، فایل را سیو کنید و پنجره را ببندید، مشاهده خواهید کرد که تمامی تغییرات انجام شده داخل فتوشاپ اعمال شده است.
در نهایت پس از انجام تغییرات مورد نظر خود فایل را سیو کرده و آن را برای چاپخانه ی مورد نظر ارسال بفرمایید. این طرح به دلیل ساختار ساده و ابعاد استاندارد، به سرعت چاپ شده و از آنجایی که خدمات پس از چاپ پیچیده ای ندارد در کمتر از چند روز آماده تحویل خواهد بود.
سالی سرشار از موفقیت و ثروت برایتان آرزومندم.
وب‌سایت افرا فایل مرجع فروش فایل های لایه باز گرافیکی 
برای بازدید از دیگر محصولات من در وب‌سایت افرا فایل به لینک زیر مراجعه بفرمایید.
مسعود بهنود | طراح گرافیک
سایر نمونه کارها
دانلود طرح لایه باز کارت ویزیت
دانلود طرح لایه باز کارت ویزیت
دانلود طرح لایه باز کارت ویزیت
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
24 اسفند 1401
نرم‌افزار مورد نیاز:
Adobe Photoshop
فرمت فایل:
PSD , JPG
ورژن:
تمامی ورژن های فتوشاپ
لایه باز:
بله
حجم فایل:
9.22
مد رنگی:
CMYK
رنگ:
متنوع
رزولوشن:
300
سایز:
ابعاد فایل باز 17 در 49 سانتی متر