دانلود طرح لایه باز پوستر تبلیغ بستنی فروشی و کافی شاپ با دو ورژن فارسی و انگلیسی
توضیحات

دانلود طرح لایه باز پوستر تبلیغ بستنی فروشی و کافی شاپ با دو ورژن فارسی و انگلیسی

 

 

طرح لایه باز پوستر تبلیغ بستنی فروشی و کافی شاپ زمانی کاربرد دارد که شما مالک کافی شاپ یا بستنی فروشی و یا آبمیوه فروشی هستید و قرار است در مورد کافی شاپ یا بستنی فروشی یا آبمیوه فروشی خود تبلیغات انجام دهید.
مهم نیست در حال گسترش چه کسب‌وکاری هستید، همواره راه‌های ابتکاری برای تبلیغات وجود دارد که ازجمله قدیمی‌ترین‌های آن‌ها، چاپ پوستر است.
باید بدانیم که حتی در عصر دیجیتالی امروز هم برخی از انواع تبلیغات سنتی برای کسب‌وکارها می‌تواند مفید باشد و ازجمله آن‌ها می‌توان به انواع پوستر خلاقانه اشاره کرد. ضمن این که استفاده از 
پوستر تبلیغ بستنی فروشی و کافی شاپ در محیط های مجازی و سوشال مدیا مانند اینستاگرام و فیس بوک هم امکان پذیر است.

 


خیلی‌ها دیگر پوستر را دیده‌اند؛ در خیابان‌های شلوغ، چسبیده به دیوار و یا در دست رهگذران. 
پوستر تبلیغاتی ابزار تبلیغاتی است که عموماً به طور گسترده دیده می‌شود. قیمت مناسب چاپ پوستر تبلیغاتی این ابزار تبلیغاتی را به راهکاری مؤثر و مقرون‌به‌صرفه برای بازاریابی تبدیل کرده است.
طرح لایه باز تبلیغ بستنی فروشی و کافی شاپ دارای پیام‌های کوتاه و جذابی است که معمولاً تاثیرگذار بوده و در ذهن مخاطب خود ماندگار است.
با استفاده از این نوع از تبلیغات، می‌توان مخاطبان را نسبت به برنامه های آتی مطلع کرد و آنان را ترغیب به استفاده از خدمات خود نمود.
پوستر تبلیغاتی عمدتا به دلیل اینکه می‌توانند خدمات کافی شاپ و یا آموزش ها و محصولات شما را به تعداد زیادی از افراد معرفی کنند، جزء یکی از موفق‌ترین روش‌های تبلیغات هستند. پوستر تبلیغاتی معمولاً بیش‌تر در جاهایی دیده می‌شود که بسیار پر رفت‌وآمد هستند. یا جاهایی که مردم برای موضوع خاصی جمع شده‌اند.تبلیغات در مبحث برندسازی در معرفی خدمات و محصولات نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. پوستر تبلیغاتی یک ابزار مناسب تبلیغ برای کافی شاپ ها و فروشگاه ها است که می‌خواهند علاقه مندان به بستنی و دوست داران طعم های متفاوت بستنی را هدف قرار دهند. 

 


طرح لایه باز پوستر تبلیغ
 بستنی فروشی و کافی شاپ که مختص کافی شاپ یا بستنی فروشی و یا آبمیوه فروشی ها طراحی شده است، مخاطبی را که به دنبال بستنی با کیفیت و دوست داران طعم های متفاوت بستنی است، مورد هدف قرار می‌دهد. بنابراین، طرح لایه باز پوستر تبلیغ بستنی فروشی و کافی شاپ ابزار بسیار مناسب برای تبلیغات کافی شاپ یا بستنی فروشی و یا ابمیوه فروشی ها است. اهمیت انجام تبلیغات توسط پوستر تبلیغ بستنی فروشی و کافی شاپ، یکی از مهمترین عواملی است که به رشد کسب و کار شما کمک می‌کند و می تواند علاقه مندان به بستنی را از نقاط مختلف جذب کند.

 

وب‌سایت افرا فایل تعداد زیادی فایل گرافیکی با عنوان طرح لایه باز پوستر تبلیغ بستنی فروشی و کافی شاپ را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. تمامی این فایل‌ها با قیمتی اندک و با کیفیتی بسیار بالا و معمولا با فرمت‌های PSD و JPG است که خریدار می‌تواند آنها را در قالب یک فایل زیپ شده همراه با فونت های بکار رفته در طرح دریافت کرده و متناسب با نیاز خود از آنها استفاده کند.
فقط کافی است دانشی اندک از نرم‌افزارهای گرافیکی داشته باشید تا متناسب‌سازی آنها با کسب‌وکار و تخصص شما انجام شود.
 
پوشــــــــــه فــــــــــونت
تمامی فونت‌های استفاده‌شده در طرح لایه باز پوستر تبلیغ بستنی فروشی و کافی شاپ برای راحتی کار شما در یک‌پوشه قرار داده شده تا بدون هیچ زحمتی به ابزارهای موردنیاز خود برای ویرایش طرح کاملاً لایه باز دسترسی داشته باشید. علاوه بر فونت‌های الزامی، فونت‌های مرتبط و زیبای اضافه‌ای هم در پوشهٔ فونت قرار دارد که شما با استفاده از آن‌ها نیز می‌توانید طرح کاملاً اختصاصی موردنظر خود را طراحی کنید.
 
 لطفا از دیگر محصولات من در سایت افرافایل دیدن فرمایید
 
آموزش استفاده از طرح لایه باز پوستر تبلیغ بستنی فروشی و کافی شاپ
طرح لایه باز موجود در وب‌سایت افرا فایل به عنوان مرجع فروش طرح های لایه باز گرافیکی با فرمت PSD بوده و برای استفاده از این طرح لایه باز، بعد از خارج‌کردن از حالت زیپ، روی طرح لایه باز راست کلیک کرده و با نرم‌افزار فتوشاپ باز نمایید و ویرایش‌های لازم را به طور کاملاً اختصاصی برای کسب‌وکار خود انجام دهید.

 

 
وب‌سایت افرا فایل به عنوان مرجع فروش طرح های لایه باز گرافیکی
برای بازدید از دیگر محصولات من دروب‌سایت افرا فایل به عنوان مرجع فروش طرح های لایه باز گرافیکی  به لینک زیر مراجعه بفرمایید.
مسعود بهنود | طراح گرافیک
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
07 خرداد 1402
فرمت فایل:
Font , OTF , TTF
ورژن:
قابل ویرایش با نرم افزار فتوشاپ
لایه باز:
بله
حجم فایل:
71 مگابایت ورژن فارسی و انگلیسی + فونت ها
مد رنگی:
RGB
رنگ:
رنگ زمینه صورتی با محتوای متناسب و تاثیر گذار و جذاب
رزولوشن:
300
سایز:
30 در 21 سانتیمتر