طرح لایه باز استوری عید سعید غدیر خم و سایر اعیاد مذهبی
توضیحات
  • طرح لایه باز استوری عید سعید غدیر خم و سایر اعیاد و مراسم اسلامی

    به صورت کاملا لایه باز و قابل تغییر در تمامی عناصر

    طراحی شده با برنامه فتوشاپ و فرمت PSD

 

 

  • طرح لایه باز استوری عید سعید غدیر و سایر اعیاد و مراسم اسلامی

  • به صورت کاملا لایه باز و قابل تغییر در تمامی عناصر

  • طراحی شده با برنامه فتوشاپ و فرمت PSD

 

عید غدیر خم یکی از مهم‌ترین رویدادهای تاریخ اسلام است که هر ساله در روز نهم ذی الحجه، به مناسبت انتصاب امام علی (ع) به عنوان ولی‌عهد و جانشین پیامبر اسلام (ص)، توسط شیعیان جشن گرفته می‌شود. غدیر خم نام مکانی در جنوب مدینه است که در آنجا پیامبر اسلام به همراه هزاران شاگرد و تابعینش به صدای بلند اعلام کرد که علی (ع) جانشین و ولی‌عهد اوست.

رمان عید غدیر خم، داستانی است که درباره این مهم‌ترین رویداد تاریخ اسلام نوشته شده است. داستان با توصیف مکان غدیر خم و حضور پیامبر اسلام و شاگردانش شروع می‌شود. پس از مقدمه‌ای کوتاه، داستان به توصیف شخصیت امام علی (ع) و وجود اختلافاتی بین او و دیگر اصحاب پیامبر می‌پردازد.

در ادامه داستان، روایتی از اتفاقی که در غدیر خم افتاده آمده است. پیامبر اسلام بعد از خطبه ای که در غدیر خم ایراد کرد، به شیعیان خود گفت که هر کسی که ولایت پیامبر را قبول دارد، ولایت امیرالمؤمنین (علی) را نیز قبول دارد. سپس پیامبر اسلام، امیرالمؤمنین (ع) را به عنوان ولی‌عهد و جانشین خود تعیین کرد و از همه شیعیان خواست که او را در پایتخت خود یعنی مدینه تحت حمایت خود قرار دهند.

در انتهای داستان، به جشن عید غدیر خم پرداخته می‌شود که هر ساله توسط شیعیان جشن گرفته می‌شود و در آن به یاد این رویداد تاریخی و تعیین جانشینی پیامبر اسلام تجلیل می‌شود.

به طور خلاصه، عید غدیر خم یکی از مهم‌ترین رویدادهای تاریخ اسلام است که تعیین جانشینی پیامبر اسلام را برای شیعیان آغاز کرد. رمان عید غدیر خم، داستانی به شکلی خلاقانه و بازتابی از این رویداد تاریخی است که برای شناخت بهتر این مسأله، پیشنهاد می‌شود. (متن تهیه شده توسط هوش مصنوعی)

 

سایر نمونه کارها
طرح لایه باز پست اسلایدی اینستاگرام 3432
طرح لایه باز آگهی ترحیم و آگهی فوت 4531
طرح لایه باز پست اسلایدی اینستاگرام 3431
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
13 تیر 1402
نرم‌افزار مورد نیاز:
Adobe Photoshop
فرمت فایل:
PSD , JPG