طرح لایه باز پوستر قالب اسلایدر سایت PSD
توضیحات

قالب اسلایدر سایت PSD

 

اسلایدر سایت چیست؟

 

اسلایدر (slider) به معنای لغزنده است. اسلایدر‌ها در واقع ابزارهایی هستند که می‌توانند محتوای سایت شما را به‌صورت اسلایدی نمایش دهند. این محتوا می‌تواند شامل تصویر، نوشته، آیکون و لینک‌ها باشد. برای اینکه دقیق‌تر متوجه شویم اسلایدر سایت چیست، از یک مثال استفاده می‌کنیم؛ کاروسل‌های وب‌سایت یک نمونه از اسلایدرهای سایت هستند که چندین تصویر را در عرض صفحه، به‌ نمایش می‌گذارند. از جمله این کاروسل‌ها می‌توان به کاروسل محصولات اشاره کرد که چندین محصول را با به‌همراه تصویر و متن کوتاهی، در یک نوار عرضی نشان می‌دهد.

یک نمونه دیگر از اسلایدرها، جعبه‌های بزرگی هستند که احتمالا در بالای سایت‌ها دیده‌اید. این جعبه‌ها شامل صفحات تصویری هستند که در مدت زمان تعیین شده، به‌صورت اسلایدی عوض می‌شوند.

چه نکاتی در طراحی اسلایدر اهمیت دارد؟

اسلایدرها تاثیر مستقیم در جذب کاربران و افزایش بازدید سایت شما دارند. زمانی که کاربران وارد سایت شما می‌شوند، در اولین نگاه اسلایدر شما را می‌بینند، هرچقدر که این اسلایدرها جذاب‌تر باشند، احتمال این‌که کاربران در سایت شما بمانند بیشتر است. به‌عنوان مثال، در یک سایت فروشگاهی که محصولات مختلفی را می‌فروشد، با استفاده از اسلایدرها می‌‌توان دسته‌بندی محصولات، تخفیف‌های فصلی یا مناسبتی و جشنواره‌های فروشگاه را در معرض دید کاربران قرار داد. در ساخت اسلایدرها دقت کنید که محتوای شما برای کاربران خسته کننده نباشد ک تنها نکات کلیدی و برجسته را در آن به نمایش بگذارید.

فراموش نکنید که اسلایدر شما ممکن است در تمام صفحات سایت شما نمایش داده شود، بنابراین سعی کنید از تصاویری استفاده کنید که در عین کیفیت بالا، حجم کمی داشته باشد تا سرعت بارگذاری صفحات را پایین نیاورد. چرا که سرعت پایین لود شدن صفحه، رتبه سایت شمارا در موتور گوگل پایین می‌آورد و ورود شما از گوگل کاهش می‌یابد.

 

 

سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
13 تیر 1402
تعداد فروش:
2
نرم‌افزار مورد نیاز:
Adobe Photoshop
فرمت فایل:
PSD
لایه باز:
بله
حجم فایل:
8.10
مد رنگی:
RGB
رنگ:
چند رنگ
رزولوشن:
300