چارت سازمانی و شرکتی سلسله مراتبی بسیار مدرن و طراحی مهندسی شده
توضیحات

دانلود قالب لایه باز چارت سازمانی سلسله مراتبی (ساختار سلسله مراتبی) (Hierarchical Org Chart) مدرن و جذاب


با دانلود این فایل بسیار زیبا و طراحی مهندسی شده در قالب فرمت Ai، امکان ویرایش تمامی بخش‌ها و سفارشی سازی مطابق نیاز و سلیقه خود را خواهید داشت و از پشتیبانی کامل (مادام العمر) بعد از خرید فایل از جمله سفارشی سازی فایل برخوردار خواهید بود.

نکته: طراحی این فایل‌ بسیار زیبا و حرفه‌ای بوده و مناسب تهیه انواع چارت سازمانی برای ادارات و سازمان‌های دولتی، شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان و انواع مؤسسات که نیازمند طراحی چارت مناسب سازمانی خاص برای مجموعه خود هستند، می‌باشد و خرید این فایل به آن‌ها توصیه می‌شود.

نکته: طراحی این چارت سازمانی یا نمودار سازمانی (Organizational Chart) با دقت و حوصله بالا و کار مهندسی دقیق بوده است و تمامی بخش‌های قابلیت ویرایش متناسب با مجموعه شما را دارا می‌باشد.

نکته: تمامی المان‌ها و وکتورها و تصاویر موجود در چارت، پیوست فایل می‌باشند (یک مجموعه کاملتری از وکتور اشخاص پیوست شده است) و به راحتی می‌توانید بسته با نیاز و سلیقه خود از آن‌ها استفاده و یا آن‌ها را تغییر دهید.

 

 

 

 


نکته: این فایل وکتور است و برای استفاده به صورت لایه باز و قابل ویرایش، باید در نرم‌افزار ایلوستریتور (Illustrator) در کامپیوتر باز شود، در فتوشاپ و نرم‌افزارهای دیگر بدون لایه و غیرقابل ویرایش است.

سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
14 تیر 1402
تعداد فروش:
5
نرم‌افزار مورد نیاز:
Adobe Illustrator
فرمت فایل:
AI
لایه باز:
بله