طرح لایه باز اینستاگرام کلینیک دامپزشکی وآرایشگاه حیوانات خانگی
توضیحات

برای آرایشگاه حیوانات خانگی، طرح لایه باز اینستاگرام کلینیک دامپزشکی وآرایشگاه حیوانات با 6 پست کاروسلی در اختیار شما قرار دارد. این قالب با فرمت PSD و AI برای نرم افزارهای فتوشاپ و ایلستریتور قابل دانلود است. تمامی فونت های فارسی و انگلیسی مورد استفاده در این قالب در دسترس شماست و متون آن به راحتی ویرایش و تغییر پذیر هستند. محتوای نوشتاری این قالب در مورد مراقبت از حیوانات خانگی و pet grooming است و برای صفحه اینستاگرام آرایشگاه حیوانات خانگی مناسب است.

شما با استفاده از این قالب آماده، می توانید پست های جذاب و حرفه ای را به بهترین شکل ممکن طراحی و منتشر کنید. طرح های متنوع و زیبایی که در این قالب ها قرار دارند، به شما اجازه می دهند به راحتی از آنها استفاده کنید.

فایل زیپ دانلودی با حجم 30 مگابایت، شامل فرمت های Illustrator AI و Photoshop PSD است و لایه باز می باشد. 

برای دانلود طرح لایه باز اینستاگرام کلینیک دامپزشکی وآرایشگاه حیوانات خانگی به سایت ما مراجعه کنید و از پست های جذاب و حرفه ای در اینستاگرام خود لذت ببرید. استفاده از این قالب آماده برای آرایشگر حیوانات خانگی، دامپزشکی ها و آرایشگاه های حیوانات مناسب است. با این قالب آماده، پست های خود را به سادگی و با کمترین زمان ممکن طراحی کنید و منتشر کنید.

سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
16 مرداد 1402
نرم‌افزار مورد نیاز:
Adobe Photoshop , Adobe Illustrator
فرمت فایل:
PSD , AI , JPG