دانلود صحنه آماده سه بعدی بازار سنتی
توضیحات

 

دانلود صحنه آماده سه بعدی بازار سنتی

صحنه آماده سه بعدی بازار سنتی یک صحنه سه بعدی مدلسازی شده در نرم افزار تری دی مکس است که در نسخه سال 2017 ذخیره شده است. شما با خرید و دانلود صحنه آماده سه بعدی بازار سنتی یک فایل فشرده دریافت میکنید که حاوی فایل سه بعدی با فرمت مکس و پوشه تکسچرها و برخی رندرهای این صحنه آماده بازار سنتی میباشد. در کنار فایل های صحنه سه بعدی بازار سنتی یک فایل فشرده دیگر است که تور مجازی این بازار سنتی میباشد. بعد از خارج کردن فایل تور مجازی از حالت فشرده فایل position1.html را بر روی کامپیوتر و لپ تاپ اجرا کرده و در صورتی که سیستم نرم افزاری برای باز کردن آن خواست یکی از مرورگرهای وب را مانند گوگل کروم، موزیلا فایر فاکس و یا ... به آن معرفی کرده و از تور مجازی صحنه آماده بازار سنتی دیدن مینمایید.

خریداران با دانلود صحنه آماده سه بعدی بازار سنتی در این فایل سه بعدی مکس ، آبجکت ها و مدل های سه بعدی مختلف بازار سنتی با معماری ایرانی را دریافت مینمایند. برخی از نمونه های آبجکت بازار سنتی موجود در این فایل مانند آبجکت یزدی بندی ، آبجکت کاربندی آجری ، آبجکت طاق کلنبو ، آبجکت طاق کجاوه با دو نوع آجرچینی ، آبجکت تویزه ، تکسچر کاشی سنتی با نقوش هندسی ، آبجکت طاق کلمبوه با گچبری ، آبجکت حوض هشت ضلعی و مستطیل ، آبجکت شیر آب حیاط ، مدل سه بعدی و یا آبجکت مشبک آجری ، آبجکت در چوبی سنتی با کلون و کوبه و گل میخ و سازهای موسیقی ایرانی میباشد.

واحد اندازه گیری فایل صحنه آماده بازار سنتی در تری دی مکس سانتی متر بوده و در تنظیمات color mapping وی ری حالت exponential انتخاب شده است. در رندرهای خروجی مقداری میزان white balance کاهش یافته است. برای کاهش حجم فایل درخت های صحنه حذف شده و شما میتوانید با توجه به توان سیستم خود درخت در حیاط صحنه آماده بازار سنتی قرار دهید. توضیحات بیشتر برای استفاده بهتر خریداران عزیز در فیلمی که در پایین صفحه قرار دارد ارائه شده است.

کاربرانی که با نرم افزارهای سه بعدی آشنایی ندارند نیز میتوانند محصول تور مجازی این بازار سنتی را که جداگانه در آدرس زیر قرار دارد خرید نمایند.

 تور مجازی بازار سنتی

استفاده از تور مجازی بازار سنتی نیاز به دانش و مهارت بالایی ندارد و عموم کاربران میتوانند با کامپیوتر و یا لپ تاپ از آن استفاده نمایند.

 

چنانچه سوالی در خصوص این محصول داشتید میتوانید به آدرس alast.1372@gmail.com پیام خود را ارسال نمایید و یا در پایین همین صفحه در بخش سوالات و نظرات پیام خود را بنویسید.

 

((برای مشاهده سایر نمونه کارهای من  مانند گچبری با نقوش ایرانی، کابینت کلاسیک، آبجکت انسان ، سازهای موسیقی ، صحنه آماده خانه سنتی ، پنجره ارسی و ... میتوانید از پروفایل من دیدن نمایید.))

 

 ورژن فایل های مکس

اگر محصولی را با ورژن پایین تر فایل مکس نیاز داشتید در ایمیل پیام دهید تا نسخه 2015 برای شما تهیه و ارسال شود(نهایتا تا 72 ساعت زمان نیاز دارد.) در آینده تلاش خواهد شد تمامی محصولات به نسخه 2015 تری دی مکس تغییر یابند.

 

پیش نمایش فایل

سایر نمونه کارها
تکسچر و مدل سه بعدی خوون چینی

تکسچر و مدل سه بعدی خوون چینی

سبحان حامد سبحان حامد

تاریخ انتشار: 12 اردیبهشت 1403
تکسچر آجرچینی

تکسچر آجرچینی

سبحان حامد سبحان حامد

تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت 1403
تکسچر و مدل سه بعدی آجرکاری سنتی
فایل های مشابه
فایل معماری

فایل معماری

آرام کریمیان آرام کریمیان

تاریخ انتشار: 13 اردیبهشت 1403
فایل اسکچاپ نمای مدرن مجتمع مسکونی 6 طبقه
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
سبحان حامد
سبحان حامد فروشنده 17:13 - 12 شهریور 1402

علاقمندان به معماری سنتی و ایرانی میتوانند عناصر و موضوعات معماری ایرانی مورد نیاز خود را در بخش نظرات نوشته تا در آینده به طراحی و مدلسازی آنها پرداخته شود. برای اطلاع از مدل هایی که در آینده طراحی و مدلسازی سه بعدی خواهند شد میتوانید صفحه اینستاگرام مرا به نشانی 3dmax.render@ را دنبال نمایید.

سبحان حامد
سبحان حامد فروشنده 17:06 - 12 شهریور 1402

زمینه چهارسوق های یزدی بندی و کاربندی مربع بوده و ابعاد زمینه 5 * 5 متر میباشد.

اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
22 مرداد 1402
تعداد فروش:
15
نرم‌افزار مورد نیاز:
Autodesk 3ds
فرمت فایل:
MAX
ورژن:
2017
حجم فایل:
695 مگابایت
Render:
وی ری
نرم افزار:
تری دی مکس