وکتور بنر وبسایت
توضیحات

 

بک گراند وکتور انتزاعی  

 اگر شما به دنبال یک بک گراند زیبا و حرفه ای برای پروژه های خود هستید، این مقاله را نباید از دست بدهید. در این مقاله، من به شما یک بک گراند وکتور انتزاعی را معرفی می کنم که با استفاده از نرم افزار ایلاستریتور ساخته شده است. این بک گراند دارای ویژگی های بسیار عالی است که شما را شگفت زده خواهد کرد. بعضی از این ویژگی ها عبارتند از:

 

  - کیفیت بالا: این بک گراند به صورت وکتور ذخیره شده است و دارای کیفیت 300 DPI می باشد. این به این معنی است که شما می توانید این بک گراند را به هر اندازه ای که می خواهید تغییر دهید و هیچ گونه کاهش در کیفیت نخواهید دید.

 

  - قابل تغییر: این بک گراند به شما اجازه می دهد که رنگ ها، شکل ها، ترکیبات و جزئیات آن را به راحتی تغییر دهید و آن را به سلیقه خود سفارشی کنید. شما می توانید با استفاده از ابزار های مختلف ایلاستریتور، بک گراند خود را ویرایش کنید و آن را به پروژه های خود مناسب کنید.

 

  - سبک و ساده: این بک گراند با استفاده از تکنیک های ساده و خلاقانه در نرم افزار ايلاستريتور ساخته شده است. این باعث مي شود كە حجم فایل آن كم باشد و در نتيجە سرعت لود شدن آن در پروژە های شما بالاتر باشد. همچنين، طرحي آن سادە است ولي در عين حال جذاب و مدرن است. اين باعث مي شود كە بك گراند شما با هر رنگ و پس زمينە اي هماهنگ شود و به پروژە های شما چشم نوازي و حرفۀ‌ای بودن ببخشيد.

 

  - منحصر به فرد: این بک گراند یکی از طراحی های من است که با الهام از تکنولوژی و انتزاع ساخته شده است. این بک گراند دارای شکل ها و الگوهایی است که شما در جای دیگری نخواهید دید. این بک گراند به پروژه های شما یک حس منحصر به فرد و خلاقانه می دهد.

 

شما می توانید این بک گراند را در پروژه های مختلف مانند وب سایت ها، پوستر ها، بروشور ها، لوگو ها و غیره به کار ببرید و به آنها چشم نوازي و حرفۀ‌ای بودن ببخشيد. من به شما نشان می دهم که چگونه این بک گراند را در نرم افزار خود باز کنید و آن را به پروژه های خود اضافه کنید. شما با خواندن این مقالە، نه تنها یک بک گراند زیبا خواهید داشت، بلكە مي توانيد با تغيير رنگ ها و شكل ها، بك گراند های وكتور ديگري را نيز خلق كنيد.

 

این بک گراند به صورت وکتور ذخیره شده است ، دارای کیفیت 300 DPI و فرمت AI و eps می باشد.

شما می توانید این بک گراند را با هر نرم افزاری که از فرمت وکتور پشتیبانی می کند، باز و ویرایش کنید.

نویسنده و طراح : بهنام داداشی

 

   

نکته: این فایل وکتور است و برای استفاده به صورت لایه باز و قابل ویرایش، باید در نرم‌افزار ایلوستریتور (Illustrator) در کامپیوتر باز شود، در فتوشاپ و نرم‌افزارهای دیگر بدون لایه و غیرقابل ویرایش است.

سایر نمونه کارها
قالب لایه باز پوستر و تراکت تبلیغاتی
قالب سربرگ اداری

قالب سربرگ اداری

بهنام داداشی بهنام داداشی

تاریخ انتشار: 20 اردیبهشت 1403
قالب آماده پست اینستاگرام

قالب آماده پست اینستاگرام

بهنام داداشی بهنام داداشی

تاریخ انتشار: 20 اردیبهشت 1403
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
11 شهریور 1402
نرم‌افزار مورد نیاز:
Adobe Illustrator
فرمت فایل:
AI , EPS , JPG
ورژن:
2017 به بالا
لایه باز:
بله
حجم فایل:
3 مگابایت
مد رنگی:
RGB
رنگ:
زرد
رزولوشن:
72
سایز:
نامحدود