دانلود پلنر سال تحصیلی
توضیحات

این پلنر درسی، یک پلنر ویژه برای برنامه ریزی تحصیلی است که دانش آموزان و دانشجویان می توانند از آن استفاده کنند. درواقع این پلنر ترکیبی از چندین نوع پلنر است که در جای خود بسیار ارزشمند و کاربردی هستند:

- پلنر روزانه: شامل بخش های مهم لیست کارها، جدول زمانی، کارهای فردا، ساعت مطالعه، تعداد تست، ردیاب عادات، امتیاز دهی، ساعت خواب و بیداری و ... است که خود به تنهایی می تواند کمک بزرگی در برنامه ریزی و مدیریت کارها به شما بکند! 

- چشم انداز هفتگی: این بخش شامل چشم اندازی به تمام روزهای هفته و بخشی برای نوشتن کارهای مهم هر روز در هفته پیشه رو است.

- چشم انداز ماهانه: این بخش بسیار محبوب پلنر، در واقع تقویمی است که به صورت پلنر حاضر شده است و با باکس بزرگی که برای هر روز در نظرگرفته شده است می توانید کارها، برنامه ها و رویدادهای مهم هر روز در ماه آینده را مشخص و یادداشت کنید!

- ردیاب عادات: این قسمت مهم پلنر برای ردیابی عادات شما در نظر گرفته شده است و می توانید 6 عادت مهم و مفیدی که می خواهید در ماه آینده در خود ایجاد کنید را در این قسمت یادداشت و ردیابی کنید.

- ردیاب ساعت: ردیاب ساعت قسمتی بسیار جذاب است که در آن می توانید ساعت مطالعه خود را یادداشت کرده و پیشرفت خود را در یک ماه ردیابی کنید!

و همه این ها با قیمتی بسیار مناسب در یک فایل برای شما گردآوری شده است! این یک پلنر جامع است که شما را از هر پلنر دیگر در سال تحصیلی بی نیاز می کند! تعداد صفحات غیر تکراری این پلنر 13 صفحه است که شامل تمامی موارد بالا می باشد. شما برای استفاده از این پلنر می توانید به دو صورت عمل کنید، می توانید به تعداد از پلنر روزانه و هفتگی و ردیاب ها در کنار چشم انداز ماهانه، پرینت بگیرید و یک پلنر دفتری ایجاد کنید و یا در یک تخته، پلنر روزانه و هفتگی و ردیاب را قرار دهید و روی آن را با طلق بپوشانید و با ماژیک وایت برد روی آن ها یادداشت کنید و کنار آن از پلنر ماهانه نیز استفاده کنید. انتخاب با خود شماست!

توجه: فایل اصلی بدون واتر مارک و تفکیک شده است.

سایر نمونه کارها
دانلود فایل PDF پلنر سالانه 1403
دانلود قالب پاورپوینت کاغذ کاهی
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
01 مهر 1402
تعداد فروش:
9