دانلود صحنه آماده هشتی رسمی بندی
توضیحات

صحنه آماده هشتی رسمی بندی

 این محصول یک صحنه آماده فضای هشتی ورودی با سقف رسمی بندی میباشد که با نرم افزار تری دی مکس و موتور رندر وی ری شبیه سازی و رندر شده است. 

فایل مکس صحنه آماده رسمی بندی در نسخه سال 2015 ذخیره شده است. تکسچرهای استفاده شده در صحنه آماده هشتی رسمی بندی در فایل فشرده همراه رندرها و فایل متنی توضیح کوتاه مشخصات محصول آبجکت رسمی بندی موجود میباشد. 

طراحی رسمی بندی یا کار بندی این محصول را آقای حسین کیانی و شبیه سازی سه بعدی و پردازش تصویری آن توسط سبحان حامد انجام شده است.

 آبجکت های موجود در فایل مدل سه بعدی رسمی بندی reset xform شده اند تا تغییر مقیاس ها صفر شود سپس به editable poly تبدیل شده اند تا استفاده از آنها راحت تر باشد.

همه بخش های محصول آبجکت رسمی بندی و کاربندی لایه بندی شده و شما میتوانید به راحتی لایه ها را مدیریت کنید. پوسته بیرونی آبجکت کاربندی ساده بوده و صرفا برای جلوگیری از ورود نور قرار داده شده است و تمرکز در طراحی بر روی مدل سه بعدی رسمی بندی بوده است. چنانچه به فضای هشتی ورودی با سقف یزدی بندی با ماده سیم گل(کاهگل با کاه ریز) و گچ علاقه دارید میتوانید از این محصول نیز دیدن نمایید برای بازدید بر روی عبارت زیر میتوانید کلیک کنید.

هشتی با سقف یزدی بندی

رسمی بندی سر سفت

هشتی یکی از فضاهای مورد استفاده در معماری سنتی ایرانی است که پس از ورودی قرار میگیرد که مانند اسم آن از هشت ضلع ساخته شده است پوشش سقف این هشتی رسمی بندی از نوع سر سفت میباشد. رسمی بندی به دو نوع شاغولی و سر سفت وجود دارد که در سر سفت بر خلاف شاغولی قوس هایی که با آنها رسمی بندی ساخته میشود در یک خط راست در پلان نیستند و دو نیمه قوس مقداری در وسط با یکدیگر زاویه دارند.

 اگر شما علاقمند به سبک معماری سنتی ایرانی میباشید و یا در این زمینه فعالیت میکنید پیشنهاد میشود سایر محصولات مرا در زمینه معماری سنتی ایرانی مشاهده بفرمایید. برای بازدید سایر محصولات من میتوانید بر روی عبارت زیر کلیک نمایید.

سایر محصولات

 

 چنانچه سوالی درباره این محصول آبجکت رسمی بندی داشتید میتوانید در بخش سوالات و نظرات پایین همین صفحه و یا به آدرس ایمیل alast.1372@gmail.com پیام خود را ارسال نمایید.

برای اطلاع از محصولات سه بعدی و طراحی های جدید من در آینده میتوانید در کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام من به نشانی های زیر عضو شوید.

کانال تلگرام

 

 

صفحه اینستاگرام

 

با آرزوی شادی و تندرستی برای شما

 

پیش نمایش فایل

سایر نمونه کارها
تکسچر و مدل سه بعدی خوون چینی

تکسچر و مدل سه بعدی خوون چینی

سبحان حامد سبحان حامد

تاریخ انتشار: 12 اردیبهشت 1403
تکسچر آجرچینی

تکسچر آجرچینی

سبحان حامد سبحان حامد

تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت 1403
تکسچر و مدل سه بعدی آجرکاری سنتی
فایل های مشابه
فایل اسکچاپ نمای مدرن مجتمع مسکونی 6 طبقه
طراحی آشپزخانه مدرن ایرانی

طراحی آشپزخانه مدرن ایرانی

Maziyar Jorj Maziyar Jorj

تاریخ انتشار: 09 اردیبهشت 1403
فایل اسکچاپ نمای تریبلکس دو نبش با روف گاردن
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
سبحان حامد
سبحان حامد فروشنده 12:47 - 17 بهمن 1402

بازدیدکنندگان گرامی اگر سفارش شبیه سازی یا مدلسازی دارید میتوانید از طریق های راه ارتباطی در صفحه کاربری به من پیام دهید.

اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
14 بهمن 1402
تعداد فروش:
1
نرم‌افزار مورد نیاز:
Autodesk 3ds
فرمت فایل:
MAX
ورژن:
2015
حجم فایل:
413 مگابایت
Render:
v-ray
نرم افزار:
تری دی مکس
رنگ:
سفید