دانلود فایل PDF پلنر سالانه 1403
توضیحات

فایل حاضر، یک پلنر PDF جامع و کاربردی مخصوص سال 1403 است. این پلنر متشکل از چشم انداز سالانه، چشم انداز هفتگی، پلنر روزانه و پلنر ماهانه حاوی تقویم است. 

چشم انداز سالانه: طراحی این بخش با هدف بررسی و نظارت شما به سال پیش رو در یک نگاه است. این بخش به شما کمک می کند اهداف سال، عادت هایی که می خواهید ایجاد کنید و سایر موارد را مشخص کنید. این بخش میتواند صفحه اول پلنر شما را تشکیل دهد

پلنر ماهانه: کاربردی ترین بخش این پلنر می تواند پلنر ماهانه باشد که به صورت کاملا کاربردی یک تقویم ماهیانه را در اختیار شما می گذارد. با تفاوت اینکه شما میتوانید در باکس های کاربردی طراحی شده، توضیحاتی متناسب با هر روز بنویسید مانند قرارهای کاری، رویدادهای مهم و ... .

چشم انداز هفتگی: در چشم انداز هفتگی که می تواند اول هر هفته آن را پر کنید، باید کارها و وظایف هر روز هفته بعد یا قرارهای کاری را به طور کلی مشخص کنید. این بخش کمک بسیار زیادی به نظم گرفتن کارها در ذهن تان می کند. همچنین باعث می شود که رویدادهای مهم هفته بعد را فراموش نکنید و آمادگی کافی دربرابر شان داشته باشید

پلنر روزانه: در این پلنر سالانه، یک پلنر روزانه جامع موجود است که به کمک آن می توانید برای هر روز یک برنامه مشخص داشته باشید. این برنامه شامل لیست کارها، یک جدول زمان بندی کامل، اهداف روز و ... است. 

در فایل دانلودی، هر کدام از این پلنر ها به تفکیک به صورت فایل پی دی اف موجود هستند و می توانید آن ها را به تعداد مورد نیاز و دلخواه پرینت بگیرید.

سایر نمونه کارها
دانلود پلنر سال تحصیلی
دانلود قالب پاورپوینت کاغذ کاهی
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
29 اسفند 1402
تعداد فروش:
12
فرمت فایل:
PDF