بروشور سه لتی تبلیغاتی دورو
توضیحات

بروشور سه لتی تبلیغاتی دو رو قابل ویرایش در نرم افزار ایلستریتور

آیا به دنبال یک بروشور تبلیغاتی لایه باز و حرفه‌ای هستید که بتوانید با آن معرفی کاملی از فعالیت‌های خود را به مخاطبان خود ارائه دهید؟ آیا می‌خواهید یک بروشور تبلیغاتی با کیفیت بالا و قابل ویرایش داشته باشید که بتوانید با آن از رقبای خود پیشی بگیرید؟ آیا می‌خواهید یک بروشور تبلیغاتی با قیمت مناسب و ارزشمند خریداری کنید که بتوانید با آن سود خود را افزایش دهید؟ اگر جواب شما بله است، پس این بروشور تبلیغاتی را از دست ندهید!

این بروشور تبلیغاتی یک فایل لایه باز است که برای هر نوع سازمان، شرکت، محصول و خدمات قابل استفاده است. شما می‌توانید با استفاده از این بروشور تبلیغاتی، نام، لوگو، تصویر، مزایا و اطلاعات تماس خود را به نمایش بگذارید و آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهید.

 

این بروشور تبلیغاتی دارای ویژگی‌های منحصر به فرد و مزایای بسیاری است که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

 

لایه باز: شما می‌توانید هر نوع تغییر را روی این بروشور تبلیغاتی اعمال کنید و آن را به سلیقه خود شخصی سازی کنید. شما می‌توانید رنگ، فونت، تصویر، متن و هر چیز دیگر را تغییر دهید و آن را به سادگی ذخیره کنید.

کیفیت بالا: این بروشور تبلیغاتی دارای کیفیت بالای ۳۰۰ dpi است و در هر سایز و ابعاد قابل چاپ است. شما می‌توانید این بروشور تبلیغاتی را در سایز A4 چاپ کنید و یک بروشور حرفه‌ای و با کلاس داشته باشید.

قابل استفاده برای هر نوع موضوع: شما می‌توانید این بروشور تبلیغاتی را برای هر نوع سازمان، شرکت، محصول و خدمات استفاده کنید. شما می‌توانید با تغییر تصاویر و متون، این بروشور تبلیغاتی را به هر موضوع و صنعت تطبیق دهید و یک بروشور مناسب برای هدف خود داشته باشید.

ارزشمند و اقتصادی: این بروشور تبلیغاتی با قیمت مناسب و رقابتی به فروش می‌رسد و شما می‌توانید با خرید آن، یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه برای کسب و کار خود انجام دهید. شما با خرید این بروشور تبلیغاتی، یک فایل لایه باز با کیفیت بالا و قابل استفاده در هر نوع موضوع را در اختیار خواهید داشت.**

فرمت : EPS

سه لت و دورو

پس چرا منتظر هستید؟ همین حالا این بروشور تبلیغاتی را سفارش دهید و از مزایای آن بهره‌مند شوید. فقط با چند کلیک ساده، شما می‌توانید این بروشور تبلیغاتی را دانلود کنید و به کار خود شروع کنید. این فرصت را از دست ندهید و همین الان عمل کنید. ما منتظر شما هستیم!

نویسنده و طراح : بهنام داداشی

 

 

   

نکته: این فایل وکتور است و برای استفاده به صورت لایه باز و قابل ویرایش، باید در نرم‌افزار ایلوستریتور (Illustrator) در کامپیوتر باز شود، در فتوشاپ و نرم‌افزارهای دیگر بدون لایه و غیرقابل ویرایش است.

سایر نمونه کارها
قالب لایه باز پوستر و تراکت تبلیغاتی
قالب لایه باز بنر رول آپ

قالب لایه باز بنر رول آپ

بهنام داداشی بهنام داداشی

تاریخ انتشار: 08 اردیبهشت 1403
قالب لایه باز بنر رول آپ

قالب لایه باز بنر رول آپ

بهنام داداشی بهنام داداشی

تاریخ انتشار: 08 اردیبهشت 1403
فایل های مشابه
بروشور سه لت شرکتی

بروشور سه لت شرکتی

لیوا گرافیک لیوا گرافیک

تاریخ انتشار: 18 اسفند 1402
دانلود بروشور سه لت

دانلود بروشور سه لت

لیوا گرافیک لیوا گرافیک

تاریخ انتشار: 18 اسفند 1402
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
05 فروردین 1403
نرم‌افزار مورد نیاز:
Adobe Illustrator
فرمت فایل:
AI , EPS , JPG
ورژن:
2017 به بالا
لایه باز:
بله
حجم فایل:
45 مگابایت
مد رنگی:
CMYK
رنگ:
نارنجی سرمه ای
رزولوشن:
300
سایز:
A4 و A5 و A3