موکاپ لپ تاپ " Golden Laptop mockup premium
توضیحات

تمامی حقوق برای محمدرضارجایی محفوظ است. خریدار محترم شما فقط اجازه استفاده شخضی از طرح فوق را دارید. هرگونه انتشار، بازنشر، فروش و یا هدیه فایل به دیگران غیرقانونی و غیرشرعی بوده و بصورت قانونی پیگیری می گردد.

  • کاملا لایه باز
  • psd

لایسنس پرمیوم

موکاپ چیست و از کجا می توان دانلود کرد؟

 

موکاپ یکی از فایل های مورد استفاده توسط طراحان است که از طریق آن می توانند پیش نمایش از طرح های خود را ارائه دهند. به طور کلی برای آنکه طراحان بتوانند تاثیر طراحی های خود را بر روی کاغذ، صفحه نمایش و بسیاری از موارد دیگر ببینند، از موکاپ ها استفاده می کنند. این دسته از فایل های گرافیکی، در نرم افزار فتوشاپ با پسوند PSD موجود بوده و جلوه طرح را در واقعیت شبیه سازی می کند. به طور کلی این دسته از فایل ها، بسیار پرکاربرد بوده و در میان طراحان گرافیکی، طرفداران بیشماری را به سمت خود جذب کرده اند. اما مزایای استفاده از موکاپ ها در چیست؟ دانلود موکاپ از کجا امکان پذیر است؟

 

انواع فایل موکاپ

 

به طور کلی فایل های mockup به کمک قابلیت اسمارت آبجکت طراحی و تولید می شوند. این قابلیت به طراحان این امکان را می دهد که بدون ایجاد تغییر و یا آسیب به عکس اولیه آن را ویرایش کنند. از انواع mockup های پر استفاده توسط طراحان می توان به موارد زیر اشاره کرد:


• پرچم
• لوگو
• پوشاک
• بروشور های تبلیغاتی
• تراکت
• لوازم التحریر
• کارت ویزیت
• پوشاک
• کاتالوگ
• و ...

مزایای استفاده از موکاپ

 

کیفیت بالا
یکی از مزایای استفاده از mockup ها کیفیت بسیار بالا است. استفاده از این فایل های گرافیکی به طراحان این امکان را می دهد که تصاویر جدید و با کیفیتی را خلق کنند.
کسب ایده های جدید
به طور کلی موکاپ ها به افراد این امکان را می دهند که ایده های تازه و جدیدی را خلق کنند. ترکیب طرح های سایر طراحان با این نوع از فایل های گرافیکی به طراح امکان ایده پردازی و ایجاد طرح جدیدی را می دهد.
صرفه جویی در زمان
زمانی که طراحان از این فایل های گرافیکی در طرح های خود استفاده می کنند، زودتر به ایده های جدیدی دست پیدا می کنند. به این ترتیب می توانند در مدت زمان کمتری طرح خود را کامل کرده و آن را ارائه کنند.

 

شبیه سازی واقعیت
همانطور که گفته شد، موکاپ ها به گونه ای طراحی شده اند که طرح های موجود را به صورت واقعی شبیه سازی کنند. به طور مثال در صورتی که طراح بخواهد نتیجه طرح خود را روی کاغذ مشاهده کند، به راحتی می تواند به وسیله این نوع از فایل های گرافیکی طرح خود را شبیه سازی کنند. به این ترتیب طرح شبیه سازی شده به مشتریان این امکان را می دهد که طرح مورد نیاز خود را پیش از تولید، تحت بررسی قرار دهند.
امکان شخصی سازی
به طور کلی فایل mockup به گونه ای طراحی شده است که به راحتی توسط طراح قابلیت شخصی سازی داشته باشد. در اصطلاح دیگر این دسته از فایل های گرافیکی به صورت لایه باز قرار دارند.
تصمیم گیری راحت تر روی طرح
به طور کلی این دسته از فایل های گرافیکی به طراحان این امکان را می دهند که در انتخاب رنگ ها وسواس بیشتری به خرج داده و همچنین اندازه و نوع نمایش را به راحتی انتخاب کنند.
ایجاد تغییرات
همانطور که گفته شد، فایل های گرافیکی موکاپ امکان پیش نمایش طرح های ترسیم شده را برای طراحان فراهم می کنند. به این ترتیب طراح می تواند طرح خود را مورد بررسی قرار داده و در صورت نیاز در آن تغییراتی ایجاد کند.

 

دانلود رایگان فایل موکاپ

 

همانطور که گفته شد، این نوع از فایل های گرافیکی دارای انواع گوناگونی بوده و هر یک کاربری خاصی دارد. به طور مثال فایل گرافیکی که برای لوگو مورد استفاده قرار می گیرد، تنها برای پیش نمایش لوگو مفید است و برای تراکت تقریبا بی فایده است. بنابراین پیش از دانلود موکاپ باید نوع موکاپ مورد نیاز خود را انتخاب کنید. از جمله موکاپ هایی که توسط من ارائه شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

دانلود موکاپ ویزیت حرفه ای
این فایل گرافیکی لایه باز به صورت حرفه ای در اختیار کاربران قرار داده شده است و تنها لازم از که متن خود را در این فایل قرار دهید.
دانلود موکاپ فریم عکس عروسی
در طراحی این موکاپ از گل های رز صورتی استفاده شده است. این فایل گرافیکی با فرمت PSD لایه باز بوده و برای استفاده تنها نیاز به تغییر و ویرایش دارد.
دانلود موکاپ فیلم
به کمک این فایل تایپوگرافی می توانید محتوای جذاب و زیبا را برای نمایش متن در فیلم خود به کار ببرید. این فایل ها نیز مانند فایل فریم عکس و عروسی دارای فرمت PSD است.
دانلود mockup فریم های عاشقانه
به کمک این فایل گرافیکی می توانید زیباترین و عاشقانه ترین تصاویر را ایجاد کنید و فضایی عاشقانه و رمانتیک را ایجاد کنید.

 

نحوه استفاده از موکاپ

 

مطابق گفته های بالا، موکاپ ها دارای ویژگی ها و قابلیت های گسترده بوده به طوری که کار طراحی را برای طراحان راحت تر کرده اند. اما چگونه می توان از فایل موکاپ استفاده کرد؟
باز کردن فایل
پیش از آنکه هر گونه تغییری را در فایل طراحی خود ایجاد کنید، باید فایل mockup را در نرم افزار فتوشاپ باز کنید. عموما این فایل با پسوند Tiff یا PSD ذخیره می شود.
پیدا کردن لایه اسمارت آبجکت
به طور کلی برای آنکه بتوان از فایل های موکاپ استفاده نمود، باید در لایه اسمارت آبجکت تغییراتی را ایجاد کرد. برای آنکه بتوان اسمارت آبجکت این دسته از فایل های گرافیکی را تشخیص داد، باید به آیکون لایه ها توجه کرد. در صورتی که این آیکون لایه مورد شکلی به صورت کاغذ به خود گرفته بود، آن لایه، اسمارت آبجکت فایل گرافیکی مورد نظر است.
دسترسی به محتویات اسمارت آبجکت
برای انجام این کار روی اسمارت آبجکت کلیک راست کرده و گزینه Edit contents را انتخاب کنید.
اضافه کردن محتویات خود
پس از آنکه به محتویات اسمارت آبجکت ها دسترسی پیدا کردید، سندی برای شما باز می شود‌. در این سند محتویاتی از قبیل عکس، متن و غیره است. شما باید تمامی محتویات این سند را پاک کرده و سپس محتویات خود را جایگزین کنید.
ذخیره و خروج
پس از آنکه محتویات خود را در اسمارت آبجکت قرار دادید، باید تغییراتی را که انجام داده اید را ذخیره نمایید. تا به این ترتیب بتوانید از آن استفاده کنید. برای ذخیره کردن تغییرات باید از منو Edit گزینه ذخیره یا save را انتخاب کنید.

جزئیات بیش‌تر:

  • کیفیت بالای قالب‌ها
  • فرمت: psd
  • سایز و ابعاد: 3500×5000 پیکسل
  • رزولوشن: 300dpi
  • Smart Object
  • نرم‌افزارموردنیاز:فتوشاپ(Photoshop)
فایل های مشابه
دانلود فایل لایه باز موکاپ لپتاپ
موکاپ وب سایت بر روی لب تاپ
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
07 شهریور 1400
نرم‌افزار مورد نیاز:
Adobe Photoshop
فرمت فایل:
PSD
ورژن:
2020
لایه باز:
بله
حجم فایل:
20.4
مد رنگی:
rgb
رنگ:
Golden