لایه باز موکاپ لوازم آرایشی تم سفید
توضیحات

لایه باز موکاپ لوازم آرایشی تم سفید:

این محصول با استفاده از پس زمینه و المان های مرتبط با لوازم آرایشی طراحی گردیده است ، این موکاپ کاملا لایه باز بوده و به راحتی می توان تغییرات را روی  آن انجام داد.

 

تعریف موکاپ

موکاپ ها نمونه ابتدایی از طرح در واقعیت هستند و در کسب و کار ها و صنعت های گوناگون همانند: طراحی گرافیک ، طراحی لوگو و … کاربرد دارند. در طراحی کارت ویزیت و شما میتوانید قبل از چاپ کارت یا هرگونه عمل فیزیکی، طرح ابتدایی به صورت موکاپ از آن تهیه کنید و ببنید که طرح شما در دنیای واقعی بعد از چاپ به چه صورت میباشد.

موکاپ ها ساخت یک نمونه ابتدای محصول قبل از ساخت نمونه فیزیکی آن را بریا شما فراهم می سازند که این امر مزایای بسیاری را هم برای کارفرما هم طراح به دنبال دارد.

 

بنر پوستر

 

چرا از طرح های موکاپ استفاده می شود؟

موکاپ ها دارای مزایای گوناگونی هستند که در زمینه های مختلف به خصوص دیزاین، طراحی گرافیک و لوگو استفاده می‌شود. در ادامه به تعدادی از این مزایای فوق العاده اشاره می‌کنیم.

 

– امکان دریافت بازخورد های طرح را به شما می دهد.

با استفاده از موکاپ ها مشتریان میتوانند نمونه اولیه طراحی رو در اختیار داشته باشند و به ایده ها و اصلاحات خود را مطرح کنند. طراح هم میتواند باز خورد خوبی از نظرات بگیرد و اصلاحات نهایی رو عملی کند. فرض کنید  شما طرحی ابتدایی را برای اعضای هیئت مدیره، رئیس، و کارفرمایان یک شرکت ارائه می دهید، ارائه طرح اولیه به صورت موکاپ از طرف شما میتواند برای آنها بسیار جذاب باشد.

 

– موکاپ ها نزدیک ترین طرح به نمونه نهایی هستند.

موکاپ نزدیک ترین طرح به نمونه نهایی می باشد و می توان گفت بسیار به واقعیت نزدیک است . شما با استفاده از موکاپ می توانید از جنبه های متفاوت بررسی کنید و کم کاست طرح ابتدایی را برطرف کنید.

 

– هزینه موکاپ ها پایین تر است.

خلق یک نمونه ابتدایی از محصول هزینه بسیار بالایی برای شما دارد، بنابراین طرح های ابتدایی به صورت موکاپ به کمک شما می آیند تا هزینه های عملیاتی ، ضریب خطا را کاهش دهند و دقت در طراحی نهایی را به بالاترین حد ممکن برسانید. به طور مثال : استفاده از موکاپ در ارائه طرح اولیه بیلبورد به شما کمک میکند، تا قبل از چاپ و قرار گرفتن بنر روی بیلبورد دید کاملی نسبت به طراحی داشته و طرح نهایی بدون عیب و نقص جهت چاپ و پیاده سازی ارسال کنید.

 

 

سایر نمونه کارها
فایل های مشابه
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
01 شهریور 1401
نرم‌افزار مورد نیاز:
Adobe Photoshop
فرمت فایل:
PSD
حجم فایل:
25.5