صحنه آماده مدلسازی آشپزخانه کابینت کلاسیک و نشیمن
توضیحات

 صحنه آماده مدلسازی آشپزخانه کابینت کلاسیک و نشیمن

در این فایل با فرمت تری دی مکس ، صحنه آماده مدلسازی شده طراحی داخلی آشپزخانه با کابینت کلاسیک و سینک جزیره و نشیمن یک واحد مسکونی آماده شده است. نرم افزار طراحی و مدلسازی تری دی مکس 3dsmax نسخه 2020 و موتور رندر وی ری vray5 آپدیت 2.2 میباشد. تمامی تکسچرها همراه فایل مکس در یک فایل فشرده (zip) قرار گرفته است. فضای نشیمن طراحی شده با گچ بری و نورپردازی مخفی و ناهارخوری با ایجاد اخلاف سطح از نشیمن طراحی گردیده است.جنس آبجکت کابینت چوبی با طرح و ابزار کلاسیک میباشد. سینک ظرفشویی به صورت جزیره در وسط آشپزخانه طراحی گردیده و برای جلوگیری از برخورد انگشتان پا با قسمت پایینی کابینت برای همه قسمت های کابینت حتی آبجکت های ستون پاخور در نظر گرفته شده است.

 

((برای مشاهده سایر نمونه کارهای من مانند صحنه آماده بازار سنتی با یزدی بندی و کاربندی ، گچبری با نقوش ایرانی، صحنه آماده خانه سنتی، پنجره ارسی، آبجکت انسان و سازهای موسیقی و ... میتوانید از پروفایل من دیدن نمایید.))

 

ورژن فایل های مکس

اگر محصولی را با ورژن پایین تر فایل مکس نیاز داشتید در ایمیل پیام دهید تا نسخه 2015 برای شما تهیه و ارسال شود(نهایتا تا 72 ساعت زمان نیاز دارد.) در آینده تلاش خواهد شد تمامی محصولات به نسخه 2015 تری دی مکس تغییر یابند.

 

سایر نمونه کارها
صحنه آماده رستوران سنتی

صحنه آماده رستوران سنتی

سبحان حامد سبحان حامد

تاریخ انتشار: 07 فروردین 1403
دانلود صحنه آماده هشتی رسمی بندی
آبجکت قطاربندی و گره چینی
فایل های مشابه
فایل اسکچاپ طراحی نمای مجتمع مسکونی سه نبش
فایل اسکچاپ طراحی نمای مدرن مجتمع مسکونی
صحنه آماده رستوران سنتی

صحنه آماده رستوران سنتی

سبحان حامد سبحان حامد

تاریخ انتشار: 07 فروردین 1403
سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
سبحان حامد
سبحان حامد فروشنده 17:55 - 26 خرداد 1402

برای بازدید و خرید سایر محصولات من مانند مدل و صحنه سه بعدی آماده خانه تاریخی و سنتی، پنجره سنتی ارسی ، سازهای موسیقی ایرانی، آبجکت انسان، فایل تور مجازی نمایشگاه هنری و... میتوانید از صفحه و پروفایل من دیدن نمایید.

اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
22 آذر 1401
تعداد فروش:
6
نرم‌افزار مورد نیاز:
Autodesk 3ds
فرمت فایل:
MAX
ورژن:
۲۰۲۰
حجم فایل:
668.4 مگابایت
Render:
وی ری
نرم افزار:
تری دی مکس
رنگ:
کرم و قهوه ای و طلایی