کاور بروشور و تراکت تبلیغاتی
به همراه این محصول خریده‌داری شده‌اند
توضیحات

پیکر نما (mock-up) فایل پیش نمایش یا موکاپ (Mockup) ، قالب‌های گرافیکی آماده‌ای هستند که در موضوعات مختلف و با فرمت PSD می‌توان در امور طراحی به بهترین شکل ممکن از آن‌ها استفاده نمود.” البته موکاپ هایی به صورت وکتور برای ویرایش در نرم افزار ایلوستریتور نیز وجود دارد.”

 

موکاپ یک نمونه شبیه سازی شده از طرحی است که در فضای واقعی قرار گرفته است ، در اصل عملکرد موکاپ به گونه‌ای است که طرح را در حالت اجرا شده (چاپ شده و یا در یک دیوایس دیجیتال مثل تبلت قرارگرفته) نمایش می‌دهد.

در موکاپ تلاش می‌شود علاوه بر نمایش کامل طرح ، حس طرح اجرا شده و قرار گرفته در دنیای واقعی را به مشتری القا کرد، تا مشتری برای تصمیم گیری و تصور طرح اجرا شده دچار مشکل و تردید نشود.

به عنوان مثال تصویر زیر موکاپ یک کارت ویزیت شیشه ای است که توسط مجموعه طرحان اجرا شده است و اگر قرار بود مشتری را متوجه شیشه ای بودن کارت ویزیت و ویژگی های طرح نمود در صورت نبود موکاپ این کارت ویزیت اصلا امکان ارائه مناسب وجود نداشت .

اگر یک موکاپ به طور استاندارد و حرفه‌ای ساخته شده باشد شما امکان ویرایش تک تک اجزای تصویر را خواهید داشت ، می‌توانید نور را کنترل کنید ، پس زمینه را تغییر دهید و وجود یا عدم وجود المان‌های مختلف در تصویر را تعیین کنید .


نکته: این فایل وکتور است و برای استفاده به صورت لایه باز و قابل ویرایش، باید در نرم‌افزار ایلوستریتور (Illustrator) در کامپیوتر باز شود، در فتوشاپ و نرم‌افزارهای دیگر بدون لایه و غیرقابل ویرایش است.

سوالات و نظرات
برای ارسال سوال و نظر ابتدا وارد و یا عضو سایت شوید.
اطلاعات فایل
تاریخ انتشار:
08 اسفند 1401
تعداد فروش:
1
نرم‌افزار مورد نیاز:
Adobe Illustrator
فرمت فایل:
EPS
ورژن:
2018 به بالا
لایه باز:
بله
حجم فایل:
2 مگابایت
مد رنگی:
RGB
رنگ:
آبی و مشکی